• 1
  • 2
2006-07-07, 02:27
Medlem
Squalos avatar
Brukar köra sallad med jordgubbar. Annars blir det mycket juice...

Även vitt bröd med ost eller nåt kan gå ner. Huvudsakligen känns det som att det mesta som inte är varmt funkar. Müsli och mjölk t.ex.
Citera
2006-07-07, 12:10
Medlem
Kassler! Koka lite pasta och blanda med kassler, sallad, gurka, tomat mm. Man kan ju välja om man vill steka kasslern eller äta den som den är.
Sen kan man alltid blanda i lite pesto! Supergott!
Citera
2006-07-27, 03:13
Medlem
pipelines avatar
keso är så svalkande
Citera
2006-07-27, 09:17
Medlem
Jag brukar äta wraps i värmen.
Gör en röra på turkisk/grekisk/whatever matyoghurt, hackade soltorkade tomater, hackad lök, hackad skinka, vitlök, riven gurka och annat du gillar att ha i
Ta tortillabröd, lägg röran i brödet och vik ihop. Jag brukar äta 2-3 stycken varje kväll. Matigare än bara frukt eller yoghurt, men ändå kallt
Citera
2006-07-27, 15:50
Medlem
Seamus Costellos avatar
Svälter mig på dagen efter morgonkaffet. Helt hopplöst att stå över spisen i den här värmen. Sen vid nio på kvällen äter jag gärna en köttbit med stekta tomater och stekt paprika.
Citera
2006-07-27, 17:06
Medlem
Litet gult djurs avatar
Sill och creme fraiche-potatissallad, köp flera olika småburkar med sill.

Tapas: Oliver, feferoni, svamp, ost, smådjur o.s.v. marinerade i olivolja och vinäger.

Öl till.
Citera
2006-07-28, 08:57
Medlem
Gamla Grabbiss avatar
Picknickbog och mimosasallad. Känn hur barndomen väller över dig. Kasta sedan halva burken bog då du märker att det kanske inte var så gott som du ville minnas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in