2023-09-22, 13:28
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmacka
Jag är inte din slav, jäkla flockdjur.
Har man stöd för det man påstår så är det inga problem att länka. Begär du av folk att de ska tro dig utan att du kan presentera några uppgifter som stöd? Varför diskurerar du ens här om du inte har något annat än ogrundade påståenden att komma med?
Citera
2023-09-22, 13:30
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Har man stöd för det man påstår så är det inga problem att länka. Begär du av folk att de ska tro dig utan att du kan presentera några uppgifter som stöd? Varför diskurerar du ens här om du inte har något annat än ogrundade påståenden att komma med?

Jag har sett hur de nära och kära dött av "turbocancer" efter vaccinerna.
Andra av blodproppar och annat skit.

Såna som er kommer få uppleva skiten en vacker dag, i närtid.
Citera
2023-09-22, 13:32
Medlem
Odovacers avatar
Citat:

Nej du tror att du har sett det. Du har inte en chans om de har dött av vaccinet. Skulle dina personliga observationer vara mer värdefulla än rigorösa epidemiologiska studier gjorda världen runt? Skrattretande.
Citera
2023-09-22, 13:34
Medlem
anon42s avatar
Citat:
OK och vart kommer uppgiften från? Länka originalpublikationer tack!
Du kan ju ta och länka någon studie som påvisar att det inte är så som han påstår istället för att papegoja "källa källa källa källa".
Sen kan du också ta och argumentera kring logiken i det hela också.
Det enda du tillför just nu är att bekräfta just vad antivaxxisterna påstår här i tråden.
Citera
2023-09-22, 13:36
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Nej du tror att du har sett det. Du har inte en chans om de har dött av vaccinet. Skulle dina personliga observationer vara mer värdefulla än rigorösa epidemiologiska studier gjorda världen runt? Skrattretande.

Ja, precis.. Ni respektlösa flockdjur kan inte tänka själva.

Hejdå!
Citera
2023-09-22, 13:36
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon42
Du kan ju ta och länka någon studie som påvisar att det inte är så som han påstår istället för att papegoja "källa källa källa källa".
Sen kan du också ta och argumentera kring logiken i det hela också.
Det enda du tillför just nu är att bekräfta just vad antivaxxisterna påstår här i tråden.
Om du påstår något så ska du redovisa stöd för det. Det är en helt vedertagen princip.

Menar du att jag skulle ha påstått att han hade fel? Vart har jag skrivit det i så fall?
Citera
2023-09-22, 13:37
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ja, precis.. Ni respektlösa flockdjur kan inte tänka själva.

Hejdå!
Åter igen så har du vare sig data som stödjer dina påståenden eller rationella argument. Jag förstår att du inte vill diskutera vidare för du har inget att redovisa som stödjer det du påstår. Varför gick du ens in i diskussionen om du inte har något stöd för det du påstår?

På vilket sätt är jag respektlös? Är det för att jag inte låtsas som att du har stöd för det du påstår när du inte har det?
Citera
2023-09-22, 13:41
Medlem
anon42s avatar
Citat:
Om du påstår något så ska du redovisa stöd för det. Det är en helt vedertagen princip.

Menar du att jag skulle ha påstått att han hade fel? Vart har jag skrivit det i så fall?

Du kallar det han skriver för "goja" vilket alltså är synonymt med: struntprat, strunt, trams, smörja, skräp, nonsens, dravel, dumheter, gallimatias, rappakalja.

Så ja det har du.
Citera
2023-09-22, 13:45
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon42
Du kallar det han skriver för "goja" vilket alltså är synonymt med: struntprat, strunt, trams, smörja, skräp, nonsens, dravel, dumheter, gallimatias, rappakalja.

Så ja det har du.
Ja men det är ju goja. Om man går till personangrepp genom att ta upp helt irrelevanta saker är man respektlös. Men detta är ju en relevant beskrivning. Han presenterar inte relevanta data som stödjer det han påstår, vilket är det enda som är meningsfullt. I stället matar han på med text som är helt meningslösa. Ingen verifierbar information i.
Citera
2023-09-22, 13:46
Medlem
george.sthlms avatar
Om nu kärringen har en teori om spikprotein så får hon väl som alla andra forska
på hennes teori och komma med fakta.
Citera
2023-09-22, 13:56
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Citat:

Men det verkar inte som att överdödlighets-siffrorna är är speciellt höga, åtminstone inte för Svea Rike.
Jag har inte sett enda dö av något vaccin, trots flera 70-80-90 åringar jag vet är covid-19-vaccinerade.

Jag står på anti-vaccin sidan och är covid-19-ovaccinerad, men inget jag sett hittills IRL tyder på att vaccinerna är speciellt skadliga.
Citera
2023-09-22, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Grannen gästade mig i förrgår och berättade att hon opererats för bröstcancer. Hon sa att hon frågat sjuksköterskorna hur många som opereras för cancer per dag, och fick svaret att det var 30-40 stycken.

Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Nämns fruktansvärt mycket om detta i media just nu... eller?

Ljugmedia skulle skriva sanningen om vaccinerna menar du?

Grannen opererades inte på någon avdelning i Säffle utan på en av Sveriges största onkologkliniker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in