2022-09-22, 21:41
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amram
Men det var reaktionen hos poliserna i båda fallen.. Ryska kan jag inte vet inte vad han sa men tonläget o gester visade att han var förbannad... Portugisiska är jag hyvsad på o där förstod jag vad killen sa... riktigt dåligt skrikande respektlöst språk mot poliserna och det jag ville komma fram till var polisernas reaktion när det var uppenbart att killen har attityd... det bara small... jag sa 5 sekunder men tror att det var inte ens det..
Allt beror på oddsen. Dessutom är ju inte svenska poliser anonymiserade med stora hjälmar och grejer som täcker fejset.
Citera
2022-09-22, 21:44
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Vi behöver mer vikingpoliser
https://www.youtube.com/watch?v=AeXNn1i6jio

Det var det inte något snack bara nedtagning direkt
Citera
2022-09-22, 21:44
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Det där ska vara Tati Alikhan som precis haft rättegång för massa annat skit.

Från släkten Ali Khan?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ali_Khan-klanen

Från ganska säker källa så kommer det hända grejer snart mot dessa från myndigheterna. De är även stora i Tyskland men gemensamma aktioner planeras. Jag varken vet eller vill berätta om fler detaljer.
Citera
2022-09-22, 21:49
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Kom över detta klipp på Samnytt;

https://youtu.be/A57iiE8PqeQ

Vart har nolltolerans tagit vägen? Vem är han? Ska svensk polis behöva ta sån där skit? Stackars aspirant haha.
Gammalt klipp. " Pizza turken" eller nått sånt.
Citera
2022-09-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Allt beror på oddsen. Dessutom är ju inte svenska poliser anonymiserade med stora hjälmar och grejer som täcker fejset.

I mitt fall hade poliserna bara mössan som tillhör uniformen.. så ansiktena var fullt synliga.
Minns oxå att jag kände en viss respekt för deras typ "stenansikten" kändes som att säger dom här poliserna nånting då gör man exakt det dom säger, man kaxar inte med dom..
Citera
2022-09-22, 22:04
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amram
I mitt fall hade poliserna bara mössan som tillhör uniformen.. så ansiktena var fullt synliga.
Minns oxå att jag kände en viss respekt för deras typ "stenansikten" kändes som att säger dom här poliserna nånting då gör man exakt det dom säger, man kaxar inte med dom..
Sedan finns det länder där det kanske sker en busskapning och poliserna har så bråttom att kliva in att 8 personer dödas.
2 år senare i samma land kliver 4 män in i en galleria för att råna en pantbank trots att det finns minst 6 kpist-beväpnade vakter(ej poliser) i gallerian. 1 vakt dör och 1 skadas.
Citera
2022-09-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Sedan finns det länder där det kanske sker en busskapning och poliserna har så bråttom att kliva in att 8 personer dödas.
2 år senare i samma land kliver 4 män in i en galleria för att råna en pantbank trots att det finns minst 6 kpist-beväpnade vakter(ej poliser) i gallerian. 1 vakt dör och 1 skadas.

Sånt har hänt oxå..
Citera
2022-09-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag såg hela videon nu. Vi har minst 10.000 av hans sort och självklart måste han deporteras. Det är Alfa-araberna som är de farliga. De har en svans på 30-40st som är lydslavar. I arabsamhället styr den aggressiva alfahanen . Men polisen gör ju inget. Hur många har fått fängelse efter upploppem? Högst 20-30 om ens det. Ett par hundra i fängelse så hade polisen visat Abdi och Mohammed vart skåpet ska stå, men de är för veka. .Att sen domstolarna inte utdömer utvisning när de har möjlighet till det är ännu värre
Jag kanske är en renaissance-man men i min värld är det där allt annat än alfa, det är en i sin manlighet svag och underlägsen stackare. Jag sätter mig i Teslan och garvar hela vägen hem till mitt vackra villaområde över vart dylikt beteende landar en sån "hane" i framgångsskalan. Jag inkluderar de som bedömer agerande och look av den sorten i samma kategori.
Citera
2022-09-22, 23:09
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag kanske är en renaissance-man men i min värld är det där allt annat än alfa, det är en i sin manlighet svag och underlägsen stackare. Jag sätter mig i Teslan och garvar hela vägen hem till mitt vackra villaområde över vart dylikt beteende landar en sån "hane" i framgångsskalan. Jag inkluderar de som bedömer agerande och look av den sorten i samma kategori.

Det intressanta är inte vad du tycker. Det intressanta är vilken position de har i sin kultur
Citera
2022-09-22, 23:36
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Från släkten Ali Khan?

Från ganska säker källa så kommer det hända grejer snart mot dessa från myndigheterna. De är även stora i Tyskland men gemensamma aktioner planeras. Jag varken vet eller vill berätta om fler detaljer.

Intressant. Berätta mer!
Citera
2022-09-22, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Från släkten Ali Khan?

Ja kanske så det benäms men jo den familjen är det.
Citera
2022-09-23, 00:47
Avstängd
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Två år gammalt klipp. Vaknade du nyss?

Svensk polis blir bespottad och förnedrad varje dag i hela landet av våra kära muslimer i förorten. Det här är varken nytt eller unikt. Det är så här varje dag någonstans i sverige.

Och till alla töntar i tråden, NEJ polisen gör INTE rätt någonstans. Vilken polis i världen agerar som svensk polis? Ingen.
Nej men annat liv för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in