• 1
  • 2
2006-07-30, 13:45
Medlem
Finns knappast nra genvgar, dock hjlpmedel..str i "kur raporterna" om en brud som kr E/C/A har ja fr mej!?..kolla in d..
Citera
2006-07-30, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAZILOWRIDER
Ni har ratt jag har ingen koll. Sa darfor staller jag fragan till er som verkar ha en javla koll. Tullen ar inga problem da jag bor har och har inga planer pa att aka till Sverige med en vaska full av prepp. Trana hart med ratt kost och utan prepp sa ska du se att du blir av med fett ar vad jag ocksa har sagt till henne, men det vill hon inte, hon vill ta genvagar. Nu gar hon pa nan skum diet som hennes thaipolare har rekomenderat henne. Hon tar sakert upp till 8 olika tabletter under dagen och somntabletter pa kvallen for att kunna somna, ja ni hor hur det later...sa det jag vill gora ar att hjalpa henne att fa riktiga grejer istallet for denna skumma kur. Omvandla fett till muskler var vad karringen pa apoteket sa att CLENBUTEROL HCI skulle gora, inte mitt pahitt. Hur som hellst sa har hon bestamt sig for att hon maste ga pa prepp och da vill jag att hon far de som ar minst skadliga for kroppen, men anda ger resultat. Finns det sadana?

Du behver f in lite vett i din tjejs skalle!

Nu kkar hon 8 olika piller per dag som hon inte ens vet vad det r fr ngot och sen smntabletter fr att kunna sova, du hr vl sjlv hur jkla korkat det lter?

Vill hon tappa fett och f muskler s r det trning och ndring av kost som gller, finns inga mirakelmedel fr att uppn minskat fett och mer muskler.

Clenbuterol och t ex Effedrin hjjer fettfrbrnningen, men det r bara marginellt. Det r kost och trning som ger de riktiga resultaten och framfr allt, det gr inte att "omvandla fett till muskler".

Clenbuterol finns det mycket biverkningar p och Effe tror jag r svrt att f tag p i Thailand, jag frskte p flera apotek fr ngra r sen i alla fall utan resultat. Tnkte ta det i upp-piggande syfte och inte i fettfrbrnnande syfte.

Orkar hon inte g p gym s kan hon tminstone dra ner p kolhydraterna och kka desto mer fisk samt lnga promenader.

Nu vet jag inte vart Ni bor, men bor Ni vid havet s kan man ju bada/simma och hlla sig igng med lite strandaktiviteter.

Var rdd om din tjej, vertala henne att n sina ml utan att riskera sin hlsa.

Ps: Du fr grna bertta vart i Thailand Ni bor, pluggar du t ex s antar jag att det r i Bkk?
Citera
2006-07-30, 15:36
Medlem
Cheque Drops

Vcka djvulen i bruden
Citera
2006-07-30, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
Du behver f in lite vett i din tjejs skalle!

Nu kkar hon 8 olika piller per dag som hon inte ens vet vad det r fr ngot och sen smntabletter fr att kunna sova, du hr vl sjlv hur jkla korkat det lter?

Vill hon tappa fett och f muskler s r det trning och ndring av kost som gller, finns inga mirakelmedel fr att uppn minskat fett och mer muskler.

Clenbuterol och t ex Effedrin hjjer fettfrbrnningen, men det r bara marginellt. Det r kost och trning som ger de riktiga resultaten och framfr allt, det gr inte att "omvandla fett till muskler".

Clenbuterol finns det mycket biverkningar p och Effe tror jag r svrt att f tag p i Thailand, jag frskte p flera apotek fr ngra r sen i alla fall utan resultat. Tnkte ta det i upp-piggande syfte och inte i fettfrbrnnande syfte.

Orkar hon inte g p gym s kan hon tminstone dra ner p kolhydraterna och kka desto mer fisk samt lnga promenader.

Nu vet jag inte vart Ni bor, men bor Ni vid havet s kan man ju bada/simma och hlla sig igng med lite strandaktiviteter.

Var rdd om din tjej, vertala henne att n sina ml utan att riskera sin hlsa.

Ps: Du fr grna bertta vart i Thailand Ni bor, pluggar du t ex s antar jag att det r i Bkk?

Nu vet jag inte om du bara tnkte p det men man tar ju det fr att man ska orka springa eller vad man nu gr en lngre tid istllet fr 1 timme kan man kra 3 utan att bli trtt. Om nn tar det och bara frvntar sig att fettet ska frsvinna r man ute och cyklar lite.Antar att hon inte har problemet att hon ter FR mycket ? Annars fr hon kolla p Reductil "dmpar hungern" eller Xenical "du skiter ut fettet istllet fr att kroppen binder det".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in