2014-09-29, 12:40
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
http://www.fotbollskanalen.se/spanien/ronaldo-malhetast-pa-60-ar/

"Efter målet mot Villarreal är Ronaldo den bästa målskytten efter sex omgångar i La Liga på 60 år."

Nice!
Citera
2014-10-06, 09:54
Medlem
Ronaldo gjorde i och med hans tre mål igår sitt tredje hattrick på fyra matcher, helt otroligt.
Citera
2014-11-29, 22:00
Medlem
Mest mål i ligan, 20 mål.

Mest assist i ligan(tillsammans med Koke), 8 assist.

Bäst i världen.
Citera
2014-12-07, 12:49
Medlem
Caramb553s avatar
Det är fan på tiden att man börjar straffa filmare i efterhand. Fy fan vad äcklig han är.
Citera
2014-12-07, 13:02
Medlem
HAZARD17s avatar
Det sorgligaste är nog att jag ser inte många realfans kritisera honom för filmningen igår. Det är snarare så att de försvarar honom.

Realfansen är nog de mest enögda supportrarna som finns.
Citera
2014-12-07, 15:30
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Det sorgligaste är nog att jag ser inte många realfans kritisera honom för filmningen igår. Det är snarare så att de försvarar honom.

Det ar val snarare domaren man skall klaga pa. Skulle varit gult. Att anfallare kor ett dyk nar de ser att de inte kommer na fram till bollen ar val ganska givet. Nog bara Kun som inte gor det.
Citera
2014-12-07, 16:19
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Det ar val snarare domaren man skall klaga pa. Skulle varit gult. Att anfallare kor ett dyk nar de ser att de inte kommer na fram till bollen ar val ganska givet. Nog bara Kun som inte gor det.
Det är spelarnas ansvar att inte fuska.
Citera
2014-12-08, 01:28
Medlem
Citat:

Kun Aguero? Filmar han aldrig.

Känns så dumt med <<Ronaldo, han behöver ju knappast filma för att göra mål.
Citera
2014-12-08, 01:56
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Att spelare skulle dyka när de ser att de inte kommer nå sin boll är knappast något "normalt" eller vanligt.
Citera
2014-12-08, 13:12
Medlem
elitzs avatar
Citat:

Nej, det värsta jag vet är filmare och det Ronaldo senast gjorde var väldigt fel. Han känner kontakt och lägger sig extremt lätt. Tror Ronaldos målkåthet just nu speglar hans sätt att spela på plan. Tråkigt, men han är ändå en spelar jag uppskattar i laget, statistiken talar för sig själv.
Citera
2014-12-08, 14:16
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Det är spelarnas ansvar att inte fuska.
Haller verkligen med om att det inte ar vackert, men ser liten skillnad mot att medvetet riva ner en spelare for att undvika kontring.
Citera
2014-12-08, 15:15
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elitz
Nej, det värsta jag vet är filmare och det Ronaldo senast gjorde var väldigt fel. Han känner kontakt och lägger sig extremt lätt. Tror Ronaldos målkåthet just nu speglar hans sätt att spela på plan. Tråkigt, men han är ändå en spelar jag uppskattar i laget, statistiken talar för sig själv.

Skönt o höra att de finns i alla fall några vettiga Realsuppotrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in