2012-12-02, 00:06
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Om vi nu säger att Ronaldo byter klubb nästa säsong.

I vilken klubb vill ni se honom i då? Barca fanasen får gärna svara också.

Tror inte att han byter klubb, men ifall det händer så blir det PSG eftersom de är de enda som kan hosta upp pengarna som krävs.
Citera
2012-12-02, 00:07
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Tror inte att han byter klubb, men ifall det händer så blir det PSG eftersom de är de enda som kan hosta upp pengarna som krävs.

Chelsea med den tokige Abramovich har också det som krävs. Däremot hoppas jag naturligtvis att Ronaldo stannar i världens största klubb.
Citera
2012-12-02, 00:13
Medlem
Citat:

Det finns fler klubbar som kan hosta upp stålar ifall de verkligen vill. PSG såklart, men också Chelsea, City och klubbar ifrån östeuropa. Bara ta in titt på vilka som äger dessa klubbar så kommer du förstå varför. Men jag hoppas och tror givetvis Ronaldo stannar.
Citera
2012-12-02, 00:17
Medlem
Citat:
Klart han kommer att byta klubb, han lipar ju när hans egna klubbkamrater inte röstar på han som världens bäste. Och sen vet man ju att Casillas inte gillar Portuges bögarna.
Citera
2012-12-02, 00:17
Medlem
C0ws avatar
Chelsea och City har pengar de också, men jag tror att PSG kan och skulle erbjuda en del mer än resten, både i transfersumma och lön.

Räknar inte med att någon rysk klubb får tag i honom än, han håller fortfarande otroligt hög nivå och kommer säkert göra det i ett par år till. Tror inte att han vill byta ner sig så mycket
Citera
2012-12-02, 00:18
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Fantastisk prestation idag, Ronaldo har gjort och legat bakom de 9 av de senaste 10 målen mot Atletico Madrid, grymt!
Citera
2012-12-02, 00:19
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det finns fler klubbar som kan hosta upp stålar ifall de verkligen vill. PSG såklart, men också Chelsea, City och klubbar ifrån östeuropa. Bara ta in titt på vilka som äger dessa klubbar så kommer du förstå varför. Men jag hoppas och tror givetvis Ronaldo stannar.

Jo, Manchester City har pengarna men jag räknade inte med dem då jag är övertygad om att Ronaldo inte vill spela för det laget med tanke på att han gillar Manchester United.
Citera
2012-12-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Fantastisk prestation idag, Ronaldo har gjort och legat bakom de 9 av de senaste 10 målen mot Atletico Madrid, grymt!
Den dagen Messi bara gör 1 mål så brukar han få skit för det.

Man har blivit bortskämd med Messi.
Citera
2012-12-02, 00:22
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Klart han kommer att byta klubb, han lipar ju när hans egna klubbkamrater inte röstar på han som världens bäste. Och sen vet man ju att Casillas inte gillar Portuges bögarna.

Inte helt omöjligt att han drar men chanserna är nog små trots att han känner sig missnöjd.
Citera
2012-12-02, 00:24
Medlem
OG-lovers avatar
Vore rätt dumt att köpa Ronaldo då han fyller 28år i Februari. Han kommer hålla denna nivå i ett par år till sen kommer det troligtvis gå utför. Det jag menar är om han blir köpt nu till sommaren så kommer den klubben kanske få valuta för pengarna kortsiktigt men inte långsiktigt.

Han är så beroende av sin fysik i sin spelstil och den kommer inte hålla när han kommer över 30 sträcket.
Citera
2012-12-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Vore rätt dumt att köpa Ronaldo då han fyller 28år i Februari. Han kommer hålla denna nivå i ett par år till sen kommer det troligtvis gå utför. Det jag menar är om han blir köpt nu till sommaren så kommer den klubben kanske få valuta för pengarna kortsiktigt men inte långsiktigt.

Han är så beroende av sin fysik i sin spelstil och den kommer inte hålla när han kommer över 30 sträcket.

Ronaldo är ett fysiskt fenomen och en naturlig atlet. Jag är relativt säker på att han kan och kommer hålla den här nivån i minst 6 år till. Vore ingen dum investering alls. Sen bidrar han ju med en till utanför plan också i form utav tröjförsäljning, reklam och sponsor-kontrakt som gynnar laget.
Citera
2012-12-02, 00:32
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Ronaldo är ett fysiskt fenomen och en naturlig atlet. Jag är relativt säker på att han kan och kommer hålla den här nivån i minst 6 år till. Vore ingen dum investering alls. Sen bidrar han ju med en till utanför plan också i form utav tröjförsäljning, reklam och sponsor-kontrakt som gynnar laget.

Det beror givetvis på hur länge hans fysik kan hållas uppe. Som sagt hela hans spelstil bygger på den. Kan ju hålla denna nivå allt från 2-8år man kan ju inte riktigt veta det. Därför kanske det känns lite riskabelt för vissa lag att lägga pengar på honom, då man inte vet hur länge han kommer prestera.

Ja det har du rätt i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in