Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Problemet med Ronaldo är att han inte spelar som Iniesta!
Visst, Ronaldo gör målen. Men han gör inte dribbilingarna som Iniesta gör. Ronaldo drar inte på sig 3 försvarar i ena hörnet för sedan göra ett magiskt pass till Messi.
Ronaldo måste göra mindre mål och istället lägga mer tid på att hålla boll och passa bakåt.
Jag menar, vem som helst kan ju göra mål! Titta bara på Zlatan. Det är inte märkvärdigt att göra mål i varje match mot vilket lag som helst. Eller göra mål i vadå bara 3 El classicon irad?
Nej, Ronaldos spel imponerar verkligen inte.
Är du inte imponerad av Ronaldo? Får man fråga vilka spelare som imponerar på dig?
Måste göra mindre mål? Det måste han verkligen inte, jävla dumt skrivet tycker jag!
Vem som helst kan göra mål? Ja, men ändå så är det inte alla som gör det, föresten så är zlatan mycket mer än en målskytt fast det tar vi i en annan tråd.
Ronaldo gör mål mot vilka lag som helst, typ ALLA lag va fan. City, bayern, barca och såklart resten av förra årets lag i LaLiga. Han gör mål på skallen, med höger, med vänstern, långskott, placeringar, frisparkar och straffar.
Och nej han är inte en dålig framspelare
Ronaldo är grym, är han bättre än messi vet jag dock inte. Men att messi skulle vara helt överlägsen ronaldo förstår jag inte alls hur man kan tycka.