Jag hade ett problem förut. Jag hade precis flyttat utomlands för en tids arbete och efter ett tag skaffat flickvän.
Vattnet i kranen var fullt med klor och jag drack det i början endå för jag inte orkade gå och köpa vatten hela tiden.
Hade också rätt mycke sex med tjejen när vi blev tillsammans

.
I alla fall fick jag en jävla smärta i nedre delen av ryggen. Det blev så jävligt att jag en gång var tvungen att krypa till sängen från sittande ställning på golvet brevid soffan.
Jag hade funderingar på om det var njurarna som spökade pga det dåliga vattnet. Tjejen trodde det var pga att vi hade så mycket sex. Det var iof bra efterssom hon tog på sej mer arbete på den fronten då
Problemet avtog efter ett tag vilket som och jag har aldrig haft problemet sen jag kom hem till Sverige igen. Jag har trots det tänkt på det där sen för jag vill verkligen inte få tillbaka den typen av värk. Tveksamt om det berodde på för mkt juckande aktivitet för det har jag även företagit mig i Sverige då och då. Min fråga är: Kan ryggont bero på njurarna och hur beskrivs i så fall den smärtan?