Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-24, 12:08
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annalkan
Ah, bra tips med träningsblocken.

I mitt fall kör jag redan på trt via privatläkare. dosering på 2ml nebido var4:e vecka. (125mg/v)
Så då blir de lägga till cardarine!

(kommer förmodligen försöka hoppa över något stick någon vecka eller 2 om det är någon tävling tänker jag eller möjligtvis gå över på gel om jag tror jag kan bli testad) Har jag ett dalvärde på 20 är ju frågan, men det syns dock förmodligen att man har testo U i blodet ändå. Den nöten får jag ta längre fram.

Det är väll en 50/50 chans att du åker fast om du blir testad, 4:1 t/e kanske du klarar men gör dom ett mer avancerat test efter estrar kan det vara svårt. En dos på 1000mg Nebido är spårbart i 2-3 månader enligt denna sammanfattning av studier på sida 56. https://www.researchgate.net/publication/349827158_Testosterone_Use_and_Abuse_Methodologica l_Aspects_in_Forensic_Toxicology_and_Clinical_Diag nostics

Om du ska tävla mycket är det värt att fixa en TUE för testosteron men det kräver att du går av behandlingen och låter Wada göra samma utvärdering som din läkare gjorde. Annars är du bunden till icke-testade lopp eller bli tagen för ”doping”.

Planera dina träningsblock så du får din dos Nebido i början av din träningsvecka med halverad mängd, då kommer du få bäst återhämtning inför dom kommande 3 hårda veckorna. Din utveckling kommer landa i din träning och kost, inte i preppen man petar i sig. En flaska vatten med 45g dextro 55g socker för alla pass över 60min kommer vara mer effektivt en något annat tillskott. I slutet av dina 3 hårda veckor ska benen och hjärnan längta efter en halverad träningsmängd, annars kan du köra hårdare nästa block.
Citera
2022-09-24, 12:14
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adallada
Spännande tråd. Cardarine och sr9009 har jag läst om och det verkar ju onekligen ha effekt. Dock verkar det vara svårt att få tag på. Det cardarine som säljs i butiker verkar inte vara äkta vara…

Finns det inte en risk att man lägger på sig muskelmassa om man tar test? Det vill man ju inte i löpning.
Du får gärna utveckla detta.
Citera
2022-09-24, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Du får gärna utveckla detta.

Jag har läst i en annan tråd att det cardarine som säljs hos tex proteinbutiken.se eller lyftarshopen.se inte är ”riktigt” cardarine och att de som prövat inte haft någon effekt. Jag mottager gärna tips på vart man kan köpa cardarine som fungerar.

Min fråga om testo är om det inte lätt blir att man lägger på sig muskelmassa om man tar testo? Det vill man ju inte om man konditionsidrottar.
Citera
2022-09-24, 16:03
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adallada
Min fråga om testo är om det inte lätt blir att man lägger på sig muskelmassa om man tar testo? Det vill man ju inte om man konditionsidrottar.

Det beror på vilken dos du kör. Den huvudsakliga användningen av testosteron i uthållighetssport är att hålla hormonerna jämna under hård träning. Som de flesta vet sjunker ens testosteron ju längre in i träningsblock man kommer om man tränar hårt. Med testosteron kan man motverka det, hålla återhämtningen på topp och utvecklas månad för månad. Däremot är det allt för många som kör för höga doser när dom vill träna kondition, över 150mg behövs inte.
Citera
2022-09-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Det är väll en 50/50 chans att du åker fast om du blir testad, 4:1 t/e kanske du klarar men gör dom ett mer avancerat test efter estrar kan det vara svårt. En dos på 1000mg Nebido är spårbart i 2-3 månader enligt denna sammanfattning av studier på sida 56. https://www.researchgate.net/publication/349827158_Testosterone_Use_and_Abuse_Methodologica l_Aspects_in_Forensic_Toxicology_and_Clinical_Diag nostics

Om du ska tävla mycket är det värt att fixa en TUE för testosteron men det kräver att du går av behandlingen och låter Wada göra samma utvärdering som din läkare gjorde. Annars är du bunden till icke-testade lopp eller bli tagen för ”doping”.

Planera dina träningsblock så du får din dos Nebido i början av din träningsvecka med halverad mängd, då kommer du få bäst återhämtning inför dom kommande 3 hårda veckorna. Din utveckling kommer landa i din träning och kost, inte i preppen man petar i sig. En flaska vatten med 45g dextro 55g socker för alla pass över 60min kommer vara mer effektivt en något annat tillskott. I slutet av dina 3 hårda veckor ska benen och hjärnan längta efter en halverad träningsmängd, annars kan du köra hårdare nästa block.

Ah det är ändå såpass. Jag kmr nog inte behöva en tue. Får nog kolla upp närmare angående icke testade lopp. Älskar prestation och mina tider kommer förmodligen hålla till vinna vissa "amatör lopp" så får väl kolla upp det närmare.

Det låter bra det angående träningsblock!

Tack för bra åsikter.
Citera
2022-09-28, 20:12
Medlem
Jag vill säga OT only 40 mg, 6-8 veckor. Egna erfarenheter och snorgoda prestationer.
Citera
2022-09-28, 20:17
Medlem
Avstå cardarine om det går. Fått covid på skiten 2ggr nu, lämnar inte kroppen. Cardarine är skit mot immunet
Citera
2022-09-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gouglas
Jag vill säga OT only 40 mg, 6-8 veckor. Egna erfarenheter och snorgoda prestationer.

Det verkar bra, men lång spårtid.

Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Avstå cardarine om det går. Fått covid på skiten 2ggr nu, lämnar inte kroppen. Cardarine är skit mot immunet

Är det egna erfarenheten angående sänkt immunförsvar? Eller hört det från flera? Tack för förvarningen.
Citera
2022-09-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annalkan
Det verkar bra, men lång spårtid.

Nope runt fem veckor bara. Välkänt att OT är en som kan lämna systemet mycket tidigare. Annars kan jag rekommendera cardarine helt jävla ok. Känns som du inte finner gränsen när du pressar dig. Fast inte något värt att ta om du inte redan har bra kondition, då menar jag att du ska ligga under 45 på milen. Dock finns det fake ut. Få tag på äkta sen lets go.
Citera
2022-09-29, 06:41
Medlem
Citat:
Nope runt fem veckor bara. Välkänt att OT är en som kan lämna systemet mycket tidigare. Annars kan jag rekommendera cardarine helt jävla ok. Känns som du inte finner gränsen när du pressar dig. Fast inte något värt att ta om du inte redan har bra kondition, då menar jag att du ska ligga under 45 på milen. Dock finns det fake ut. Få tag på äkta sen lets go.

Fick svar i tråden om OT innan då var svaret spårtiden var 4-5 månader. Men ser alla skriver olika, men verkar mer stämma med några veckor. Tack. Får leta efter detta. Men blir nog till våren nu då sista loppet blir nu inom nån vecka.

Milen är tom några minutet under 40. Så då är det frågan.
Citera
2022-09-29, 11:58
Medlem
lifesentences avatar
Citat:

Svaret på spårtider varierar beroende på vilka tester som utförs eller vilken studie man väljer att ta resultaten ifrån. Finns tex en studie där 1 dos av 5mg dhcmt (tbol) går att spåra i 60 dagar, sen finns det en annan av konditionssportens favorit Gregory Rodchenkov där man hittat en ny metabolit av dhcmt som kunde spåras upp till 250 dagar efter 1 dos på 20mg. I ett brev till Minister Mutko skrev han även att efter 2015 kunde tbol spåras i 4-6 månader.

Så svaret varierar mycket på spårtid gällande turinabol och vad svaret faktiskt är märker man kanske först när man blir testad och har tagit det. Någonstans mellan 6 veckor och 11 månader verkar det ligga iaf 😉
Citera
2023-11-01, 21:55
Medlem
goyUprising1488s avatar
Ventoline vs Symbicort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in