Citat:
Ah, bra tips med träningsblocken.
I mitt fall kör jag redan på trt via privatläkare. dosering på 2ml nebido var4:e vecka. (125mg/v)
Så då blir de lägga till cardarine!
(kommer förmodligen försöka hoppa över något stick någon vecka eller 2 om det är någon tävling tänker jag eller möjligtvis gå över på gel om jag tror jag kan bli testad) Har jag ett dalvärde på 20 är ju frågan, men det syns dock förmodligen att man har testo U i blodet ändå. Den nöten får jag ta längre fram.
I mitt fall kör jag redan på trt via privatläkare. dosering på 2ml nebido var4:e vecka. (125mg/v)
Så då blir de lägga till cardarine!
(kommer förmodligen försöka hoppa över något stick någon vecka eller 2 om det är någon tävling tänker jag eller möjligtvis gå över på gel om jag tror jag kan bli testad) Har jag ett dalvärde på 20 är ju frågan, men det syns dock förmodligen att man har testo U i blodet ändå. Den nöten får jag ta längre fram.
Det är väll en 50/50 chans att du åker fast om du blir testad, 4:1 t/e kanske du klarar men gör dom ett mer avancerat test efter estrar kan det vara svårt. En dos på 1000mg Nebido är spårbart i 2-3 månader enligt denna sammanfattning av studier på sida 56. https://www.researchgate.net/publication/349827158_Testosterone_Use_and_Abuse_Methodologica l_Aspects_in_Forensic_Toxicology_and_Clinical_Diag nostics
Om du ska tävla mycket är det värt att fixa en TUE för testosteron men det kräver att du går av behandlingen och låter Wada göra samma utvärdering som din läkare gjorde. Annars är du bunden till icke-testade lopp eller bli tagen för ”doping”.
Planera dina träningsblock så du får din dos Nebido i början av din träningsvecka med halverad mängd, då kommer du få bäst återhämtning inför dom kommande 3 hårda veckorna. Din utveckling kommer landa i din träning och kost, inte i preppen man petar i sig. En flaska vatten med 45g dextro 55g socker för alla pass över 60min kommer vara mer effektivt en något annat tillskott. I slutet av dina 3 hårda veckor ska benen och hjärnan längta efter en halverad träningsmängd, annars kan du köra hårdare nästa block.