Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Artikelförfattaren Lovisa Broström är en extrem toka som förtjänar alla negativa omdömen Sundfelt häller över henne. Hon och hennes likar är ansvariga för allt som är dåligt i Sverige. Hon är kommunist. Hon vill ha öppna gränser. Hon vill dalta med kriminella. Hon vill avskaffa demokration på det sättet att borgerliga partier aldrig skall tillåtas styra. Hon hatar Israel. Hon hatar judar. Hon är en del av det politiskkulturella klägget. Hur skulle hon annars lyckas få en artikel publicerad på GP Kultur?
Sundfelt har inget att skämmas över. Han använde kläggets egna metoder mot klägget.
Kanske det. Vill man kritisera en artikel bör kritiken baseras på fakta, vilket är så jag inleder mitt kritiska inlägg. Att därefter stapla personangrepp eller diverse mer åsiktsbaserade omdömen tjänar mycket litet till att förtydliga eller förbättra kritiken.
Det var den dikeskörningen jag ville illustrera med inlägget.
Sen vill jag vidhålla att Sundfelt och även i mindre omfattning hans poddkollega bör skämmas över att kolportera de lögner jag tar upp i föregående inlägg. Där ser jag gärna en rättelse.