2022-09-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbbrukn
Till alla er som frågar om klipp och vill se. Jag har sett klipp och jag lovar att det inte är värt det. Fruktansvärda filmer av ett litet barn som blir misshandlat. Det är ingenting en frisk människa mår bra av att se.

Inga länkar har fungerat hittills och anar väl att polisen tagit bort dem. Jag behöver egentligen inte se dem med hänsyn till barnet men kan någon sammanfatta vad som händer i videosarna? Så att vi som inte sett länkar/videos förstår vad som utspelade sig i dem?
Citera
2022-09-20, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
Jag vill inte förminska det mamman gör, håller helt med om att den här ragatan ska låsas in och aldrig mera träffa sin dotter, men efter alla kommentarer om hur illa det var trodde jag att det skulle vara tal om något riktigt i hästväg. Alltså, utslagna tänder, blod, brutna ben, etc.

Tror att det är för att man ser den lilla flickans skräckslagna blick när hon väntar på slaget, hennes vädjan till mamman att hon inte ska slå men slaget kommer ändå och flickan börjar gråta…sadismen i det hela. Det som gör det värre för mig iallafall, jag har sett gore, mord men blev mycket illa berörd av detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Enligt uppgifter till Aftonbladet fanns det orosanmälningar sedan tidigare mot mamman. Vet du om detta stämmer?

Det vågar jag inte svära på, men ja. Det tror jag verkligen. Det finns många oroande saker i den familjen. Endel saker helt OT här, men uppenbarligen är ingen av dem någon. Lämplig förälder.
Citera
Medlem
Zvazis avatar
Kan vara den äckligaste videon jag har sett på länge. Fyfan människor som henne förtjänar inte att leva. Det finns fan inte ord
Citera
2022-09-20, 21:19
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Finns det en pappa till flickan med i bilden?
Citera
2022-09-20, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Inga länkar har fungerat hittills och anar väl att polisen tagit bort dem. Jag behöver egentligen inte se dem med hänsyn till barnet men kan någon sammanfatta vad som händer i videosarna? Så att vi som inte sett länkar/videos förstår vad som utspelade sig i dem?

Ska försöka mig på en sammanfattning, så kan folk lägga till det jag missar.
I början av kommentarerna på Facebook skrev en tjej detaljerat vad man kan se på filmerna så att man inte skulle behöva kolla men det inlägget hittar man inte bland snart 4 k kommentarer tyvärr
Citera
2022-09-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Finns det en pappa till flickan med i bilden?
Enligt en kommentar tidigare på Facebook finns han inte med i bilden och är en afghansk flykting.

Annars, om man kollar hennes Facebook, förlovade hon sig i september 2019, några månader efter att dottern föddes. Med vem och om hon fortfarande är förlovad är utanför min kunskap och inget jag orkar bläddra igenom nu.

Det enda jag vet är att hon bor ensam.

Jag gissar att hon är ensamstående och förlovningen var ett sätt att fånga in honom eller någon annan kille.
Citera
2022-09-20, 21:27
Medlem
disquss avatar
Någon har säkert redan skrivit detta men polisen är helt ute och cyklar och utanför sina befogenheter när dom uttalar sig enligt följande:

– Vi ser allvarligt på att man sprider de här filmerna. Det kan vara fråga om olaga integritetsintrång med fängelse upp till två år i straffskalan. Det är fullt förståeligt att man blir upprörd, men man ska inte göra ont värre genom att fortsätta sprida filmer eller bilder, säger Thomas Johansson, polisens presstalesperson.

Olaga integritetsintrång kom till för att skydda brottsoffer från hämndporr, att man filmar personer som är döende på olycksplatser istället för att hjälpa till osv. För att det överhuvudtaget ska vara tal om det krävs att uppsåtet är att vilja skada brottsoffret, dvs barnet. Jag tror inte det finns någon som delat klippet med det uppsåtet.

Thomas Johansson på Polisen borde snarare tacka allmänheten. Helt sjukt hur han istället indirekt hotar allmänheten från att sprida detta med hot om straffskala. Det är tack vare spridningen som det blir fart på polisen.
Citera
2022-09-20, 21:27
Medlem
DungEaters avatar
Hur fan tänkte hon om det nu är hon som har lagt upp filmerna?
Oavsett om det hade varit den mildaste aga skulle det ju blitt ramaskri.
Måste som tidigare nämnt ha att göra med skev uppfostran.
Har själv bott i Ronneby och kan inte säga att det är helt överraskande att detta händer där.
Citera
2022-09-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ska försöka mig på en sammanfattning, så kan folk lägga till det jag missar.
I början av kommentarerna på Facebook skrev en tjej detaljerat vad man kan se på filmerna så att man inte skulle behöva kolla men det inlägget hittar man inte bland snart 4 k kommentarer tyvärr

Tusen tack!

Nej, det skrivs fler kommentarer på Facebook än man hinner läsa just nu så det går inte att hitta.

Man förstår dock att filmerna är riktigt hemska så jag nöjer mig gärna med en sammanfattning. 🙏🏻
Citera
2022-09-20, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
Jag vill inte förminska det mamman gör, håller helt med om att den här ragatan ska låsas in och aldrig mera träffa sin dotter, men efter alla kommentarer om hur illa det var trodde jag att det skulle vara tal om något riktigt i hästväg. Alltså, utslagna tänder, blod, brutna ben, etc.

Detta är väl illa nog.

Man slår inte barn. Punkt.
Citera
2022-09-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Stod i tidningen att hon erkänt så tror inte det är fake.

Mitt svar var ett ironiskt svar för att det just framgår att hon har erkänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in