2022-09-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
https://anonfiles.com/m5c6Wf80yb/flickanironneby-20092022-0001_mp4

Mamman är ju sjuk i huvudet 🤮

Mamman är som synes en riktigt riktigt elak jävel. Ett svin som aldrig någonsin ska ha barn igen.
Föder hon trots allt barn igen så ska dessa omedelbart tas om hand direkt.

Det enda som är bra i detta vidriga. Är att det kom fram innan det blivit ännu värre för barnet, även om det är illa nog.
Citera
2022-09-20, 21:06
Medlem
droppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbbrukn
Till alla er som frågar om klipp och vill se. Jag har sett klipp och jag lovar att det inte är värt det. Fruktansvärda filmer av ett litet barn som blir misshandlat. Det är ingenting en frisk människa mår bra av att se.
Jag är fan inte en frisk människa, men håller helt med dig. Fuck vad jag ångra den knapp tryckningen. Ej barn o djur. Men trodde ej det va så illa
Citera
2022-09-20, 21:07
Medlem
Hon borde tvångssteriliseras. Ingen som Fel*c*a förtjänar att ens få sätta barn till världen
Citera
2022-09-20, 21:08
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Hon har erkänt. Så att det ”inte är hon” finns inte på kartan

Det är möjligt... Men inget tyder på att denna Felici@ är inblandad/är mamma. Det är inget som är 100%igt någonstans. Bara för att man ser att Bobbo mördar Barbro så betyder inte det att det är hela sanningen.
Det är så förbannat lätt att MÅLA UPP sin egna bild - NÄR man inte vet vad det handlar om.
Vad jag jobbar med, vet definitivt inte du. Jag har lärt mig en hel del i mitt yrke.
Citera
2022-09-20, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Du menar "fuck förr i tiden när barnaga var lagligt" och "fuck invandrare som skämtar om att smaka toffel". Det är egentligen inte mig du är arg på, jag fattar.

Du vet ingenting. Det var skillnad på barnagan förr. Man misshandlade inte sina barn på detta sättet och om man gav en örfil var det oftast kanske befogat för att man misskött sig. Jag tycker det är fel också men förstå att detta är två skilda saker. Denna fittan har förmodligen tröttnat på att unge inte kunnat sova och blivit förbannad och inte kunnat behärska sig. Skillnad. Dom stampande inte på försvarslösa barn när dom agade förr i tiden. Idiot.
Citera
2022-09-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Jo, men att sprida vidare filmen kan få konsekvenser. Helt plötsligt så får mamman fängelse men även skadestånd och.... Det är ju la inte så bra vaaao?

Eftersom kvinnan är förövare och förmodligen den som både filmat och spridit filmen. Så borde rimligen dottern vara den som ska ha vartenda öre i form av skadestånd.
Citera
2022-09-20, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Försvarar ingenting, men varför spelade hon in det kan man ju fråga sig. Utredningen kanske visar att allt är fake?

Är det ”fake” att hon erkänt det?!
Citera
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streisand87
Öppna vilken tidning som helst så står det att mamman erkänt sig skyldig till misshandeln.
Jag tror dig, fortfarande knasigt dock. Klippet som länkas är ju ett väldigt redigerat ihopklipp av en massa videotagningar, Var i helvete kom videon ifrån ?
Visst... må mamman brinna i helvetet osv....bla bla.
Citera
Medlem
Citat:
Det är möjligt... Men inget tyder på att denna Felici@ är inblandad/är mamma. Det är inget som är 100%igt någonstans. Bara för att man ser att Bobbo mördar Barbro så betyder inte det att det är hela sanningen.
Det är så förbannat lätt att MÅLA UPP sin egna bild - NÄR man inte vet vad det handlar om.
Vad jag jobbar med, vet definitivt inte du. Jag har lärt mig en hel del i mitt yrke.

Flickan säger ju: slå mig inte mamma i videon!
Citera
2022-09-20, 21:12
Avslutad
Citat:

Haha det var den dummaste liknelsen jag hört. Om Bobbo mördar Barbro så är det Bobbo som mördat Barbro. Punkt. Man får inte mörda. Man får inte misshandla barn fysiskt och psykiskt. Punkt.
Citera
Medlem
öpöz000rs avatar
Jag vill inte förminska det mamman gör, håller helt med om att den här ragatan ska låsas in och aldrig mera träffa sin dotter, men efter alla kommentarer om hur illa det var trodde jag att det skulle vara tal om något riktigt i hästväg. Alltså, utslagna tänder, blod, brutna ben, etc.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klv442
Är det ”fake” att hon erkänt det?!

Stod i tidningen att hon erkänt så tror inte det är fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in