• 1
  • 2
2022-09-21, 20:50
Medlem
Drevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flairy
Vem säger att nämndemannen är i 30 års åldern? Finns ingenstans där de står nån ålder bortsett åldern på brottsoffret, länka gärna källa där de står att nämndemannen är i 30 års åldern med?

Vart säger jag att han är i 30 års åldern?
Jag trodde inte att det var personen som syftade på.
Citera
2022-09-21, 21:53
Medlem
Flairys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drevet
Vart säger jag att han är i 30 års åldern?
Jag trodde inte att det var personen som syftade på.

Citerade fel person, mitt fel...

Men de var en annan som skrev här i forumet

"Av dom män som är kring 30 års åldern på valsedeln finns det en person som har nämndeman tillagt som jobb på facebook. Han har även lagt ut ett par statusar att han slutar jobba inom S osv."

Sen angående denna händelse så verkar de inte som att nämndemannen var med mot 30 åringen om jag ska läsa mellan raderna, kanske mer en hämndaktion mot personen/personerna som attackerade BO iomed att de står att nämndemannen är misstänkt för förberedelse till grov misshandel?

Eller har jag missuppfattat detta helt?
Citera
2022-09-21, 22:06
Medlem
Drevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flairy
Citerade fel person, mitt fel...

Men de var en annan som skrev här i forumet

"Av dom män som är kring 30 års åldern på valsedeln finns det en person som har nämndeman tillagt som jobb på facebook. Han har även lagt ut ett par statusar att han slutar jobba inom S osv."

Sen angående denna händelse så verkar de inte som att nämndemannen var med mot 30 åringen om jag ska läsa mellan raderna, kanske mer en hämndaktion mot personen/personerna som attackerade BO iomed att de står att nämndemannen är misstänkt för förberedelse till grov misshandel?

Eller har jag missuppfattat detta helt?

Nej du har inte missuppfattat. Spontant tänker jag att på grund av missuppfattningen av texten blev det en 30 åring.

Samtidigt så är ju de flesta nämndemän modell äldre så inte helt ologiskt att tänka på lite yngre förmågor.
Citera
2022-09-21, 22:27
Medlem
Flairys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drevet
Nej du har inte missuppfattat. Spontant tänker jag att på grund av missuppfattningen av texten blev det en 30 åring.

Samtidigt så är ju de flesta nämndemän modell äldre så inte helt ologiskt att tänka på lite yngre förmågor.

Neee lite så är de men finns äldre som är lika kababla till vad som helst med, men förberedelse till grov misshandel låter mer som en hömnd på GM än BO iomed att BO redan ha varit med om de redan?
Citera
2022-09-27, 21:00
Medlem
Inget nytt om vem?
Citera
2023-05-15, 05:40
Medlem
https://www.st.nu/2023-05-14/atalad-...-i-tingsratten
Citera
2023-08-30, 20:57
Medlem
reffis avatar
Hur gick det med den här snubben. Konstigt att allt blev så tyst, man undrar ju varför.
Citera
2024-06-11, 02:51
Medlem
Han golade ner andra samt skyllde på missbruk.
Citera
2024-10-23, 08:01
Medlem
Mra205s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slanern
Han golade ner andra samt skyllde på missbruk.

Helt hundra på de?

https://www.st.nu/2024-01-19/atal-mo...iossharebutton
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här