2022-09-18, 11:18
Medlem
Något värt att belysa är att dessa tuffa gangsters åker runt på en elsparkcykel och håller om varandra. Det är dom bögigaste rånare jag någonsin sett.
Citera
2022-09-18, 11:18
Medlem
Han röstade på SD
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Jag råkar veta det bara haha
Citera
2022-09-18, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Något värt att belysa är att dessa tuffa gangsters åker runt på en elsparkcykel och håller om varandra. Det är dom bögigaste rånare jag någonsin sett.

Ja, och sedan är det väl olagligt att åka två på en elsparkcykel? Har de ingen respekt för lag och ordning!?
Citera
2022-09-18, 11:22
Medlem
Alla människor som blev interjuvade i klippet skröt om att det va tryggt och sen påstod dom att dom jobbar
Citera
2022-09-18, 11:23
Medlem
S.Kandals avatar
FabianGL tog en för laget. Människor behöver vakna och inse att det har gått fullständigt åt helvete, kanske vaknar någon av detta.

Det måste vara nolltolerans för brott bland invandrare med utländskt medborgarskap eller ett dubbelt sådant. Det finns ingen tid kvar att dalta med någon, begås ett brott ska de ut. Måste vara ett helvete att bo exempelvis i Husby som laglydig medborgare.
Citera
Medlem
Citat:

Dom är barn och de kommer aldrig att bli vuxna mentalt eller lyckas med varken skolan eller skaffa ett arbete i Sverige.

Samhället svenska politiker har byggt upp senaste 30 åren efter Sveriges EU-inträde är inte till för att dessa barn ska komma in på arbetsmarknaden.

Dessa barn är deflationsingenjörer utan att förstå det själva, de gör de rika ännu rikare utan att de vet om det själva.

Och vi småföretagare samt anställda betalar kallaset med skyhög inflation.
Senast redigerad av Nackaborn 2022-09-18 kl. 11:27.
Citera
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ja dom kommer från bög kulturer där man ligger med åsnor hellre än kvinnor utom när man ska befrukta dom. Dessutom är dom tunna som stickor då dom inte kan försvara sig mer än att dra upp en gun.
Riktiga pajaser och Gud skrattar åt dom samtidigt som han säkert gråter.
Senast redigerad av Jagduvidom 2022-09-18 kl. 11:37.
Citera
2022-09-18, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chalore
hahahahahahaha rätt åt han vilken horunge kommer in i husby med rolex va tror han🤣🤣

Kräk som skrattar åt att någon blir utsatt för brott är nästan vidrigare än de äckliga kräken som utför brottet. Tvi vale vilket töntigt beteende du uppvisar.
Citera
2022-09-18, 11:27
Medlem
Fabian få ta med sig pepparspray nästa gång.
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Hur tänker han? Varför går man ut med en dyr klocka i förorterna? Hoppas han lärde sig något nu.
Citera
2022-09-18, 11:34
Medlem
Sopor som inte tog kameran också. De hade nog ingen pistol.
Citera
2022-09-18, 11:36
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Alla människor som blev interjuvade i klippet skröt om att det va tryggt och sen påstod dom att dom jobbar
Gubben hade ju blivit sönderslagen dag 3.
Citera
2022-09-18, 11:37
Medlem
Han va ju en av få som berättade hur det verkligen låg till respekt till honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Gubben hade ju blivit sönderslagen dag 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in