2022-09-18, 06:13
Medlem
Tja, igår var jag på krogen och vart under ganska packat tillstånd erbjuden att gå och röka en spliff med "grönt".

Jag kände tidigare under kvällen hur denna tjej stank tvål men reflekterade inte riktigt över det förräns jag själv började stinka tvål efter vi hade rökt. Hon drog vidare till nåt ex efter detta och ville inte umgås mer den kvällen.

Jag har rökt cannabis länge och det där var inte det.. vart lite illamående och sjukt törstig mitt i natten.. vad kan det ha vart för kemikalie jag rökt?
Citera
2022-09-18, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueHeroOfGotham
Tja, igår var jag på krogen och vart under ganska packat tillstånd erbjuden att gå och röka en spliff med "grönt".

Jag kände tidigare under kvällen hur denna tjej stank tvål men reflekterade inte riktigt över det förräns jag själv började stinka tvål efter vi hade rökt. Hon drog vidare till nåt ex efter detta och ville inte umgås mer den kvällen.

Jag har rökt cannabis länge och det där var inte det.. vart lite illamående och sjukt törstig mitt i natten.. vad kan det ha vart för kemikalie jag rökt?

😂

Smakade den bra då? Det brukar ju kännas direkt om det är något fuffens i det man tar. Och det låter konstigt att något ska ta sig genom systemet och börja stinka så snabbt. Men vad vet jag. Tur att du luktade tvål och inte piss. 😂
Citera
2022-09-18, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueHeroOfGotham

Vanligt lukt på 90% av krogarna på Södermalm skulle jag säga!
Citera
2022-09-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki
😂

Smakade den bra då? Det brukar ju kännas direkt om det är något fuffens i det man tar. Och det låter konstigt att något ska ta sig genom systemet och börja stinka så snabbt. Men vad vet jag. Tur att du luktade tvål och inte piss. 😂

Jag var ganska berusad men märkte inget konstigt med smaken förrens efter.
Som att man hade tuggat på en helt vanlig tvål efteråt iaf.

Så konstigt. Blev helt galet uttorkad också men var ju packad också som sagt.
Citera
2022-09-18, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemklemens80
Vanligt lukt på 90% av krogarna på Södermalm skulle jag säga!
Asså att man stinker tvål? Inte bara luktar utan man kan känna det 3 bås ifrån, en extremt stark lukt.

Har kanske känt ngt liknande någon enstaka gång.
Citera
2022-09-18, 13:55
Moderator
evilhoneys avatar
Tripp- och rusrapporter --> Cannabis
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem