2022-09-17, 18:32
Medlem
Vatos.Locoss avatar
8 utav 10 gånger när jag röker hasch tar det bara några minuter efter man rökt så börjar jag känna att magen börjar bubbla. Även fast jag inte ens är skitnödig, ännu mindre kan skita så känner jag mig skitnödig.

Någon annan?

Köper heller inte turk röka på gatan.
Citera
2022-09-17, 18:33
Medlem
Är det inte tobaken då? Jag brukar bli skitnödig när jag har rökt en vanlig cigg.
Citera
2022-09-17, 18:35
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
8 utav 10 gånger när jag röker hasch tar det bara några minuter efter man rökt så börjar jag känna att magen börjar bubbla. Även fast jag inte ens är skitnödig, ännu mindre kan skita så känner jag mig skitnödig.

Någon annan?

Kunde känna det där jag också när man rökte brunt afghan en gång i tiden men gick över efter ett tag. Var ingen mening att gå att skita för man var inte "skitnödig"
Citera
2022-09-17, 18:37
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezzox
Är det inte tobaken då? Jag brukar bli skitnödig när jag har rökt en vanlig cigg.

Röker cigg väldigt väldigt sällan och har inga ''problem'' då.
Citera
2022-09-17, 18:39
Medlem
TrueCs avatar
Är det inte en muskelrelaxerande effekt som gör att tarmarna ”släpper greppet” kanske ?
Citera
2022-09-17, 18:39
Medlem
Inte jag heller, men jag tänkte bara. Men jag brukar uppleva det som att jag blir skitnödig av att röka.
Citera
2022-09-17, 18:43
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Någon annan?

Det är därför man tänder upp jointen när man sitter på skithuset
Citera
2022-09-17, 18:45
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Är det inte en muskelrelaxerande effekt som gör att tarmarna ”släpper greppet” kanske ?

Intressant! detta kanske är något i det?

Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Det är därför man tänder upp jointen när man sitter på skithuset

Sant
Citera
2022-09-17, 19:18
Avslutad
Har för mig en bekant berättade att en vanlig reaktion är att det ökar produktionen av slem i matsmältningssystemet vilket kan leda till att avföringen blir vattnigare och därmed diarré för vissa.
Citera
2022-09-17, 21:11
Medlem
HeroicDozes avatar
Rökat snabbar på kroppens omsättningsförmåga på samma sätt som koffein.

Haaaaaade!
Citera
2022-09-17, 21:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Har för mig en bekant berättade att en vanlig reaktion är att det ökar produktionen av slem i matsmältningssystemet vilket kan leda till att avföringen blir vattnigare och därmed diarré för vissa.

Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Rökat snabbar på kroppens omsättningsförmåga på samma sätt som koffein.

Haaaaaade!

Här har vi nog svaren, tackar!
Citera
2022-09-18, 09:49
Medlem
Varje morgon måste jag skita och varje gång som jag är lite skitnödig och ska lighta en joint rening weed så blir jag skitnödig. Men efter jag rökt så e magen stabil
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in