2022-10-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Hittills verkar det som alla svennar ljugit i sina medier.

Som sagt fuckedup svensk media och det är ingen misshandel det rör sig om. Vill du hålla dig till T eller vill du dilla om muslimer och sånt?

Dödsorsaken var hjärtfel. Hon hade en lång lista av hälsoproblem sen barndomen. Knulla din mamma om inte nyheten passar dina preferenser. Det kan få dig och lugna dig.

Ingen bryr sig om hur hon dog det är bara bra att de slår ihjäl sina suggor
Mindre muslimer att sätta fler muslimer till världen liksom.

Muslimer som dödar, what else is new liksom.
Citera
2022-10-13, 11:25
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Du snackar mycket goja. Sluta läsa Persian news för mycket och inse hur PJAK har lurat in er i en fälla. Så går det om man står och supportar YPG/SDF i Syrien som nyttiga idioter för amerikanernas intressen.
Ingen kan lura Iran. Vi vill inte ha de här organisationerna. Förstår du? Vi i Iran tror på den Stora Iran. Så kurder som tror sig ”representera” alla kurder, sug min iranska kuk. Massa terrorister och mördare som sökt asyl i Sverige. Hoppas ni skickas till Turkiet och hängs.

Sååå nu börjar det stinka att Mahsas död måste analyseras lite mer. Kan kurdiska grupper gett henne nåt?
Senast redigerad av Bahram 2022-10-13 kl. 11:29.
Citera
2022-10-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Haha svårt att ta dig på allvar när du har så rabiata åsikter. Ni islamister kommer bli sönderknullade när er regim faller i Iran. Finns redan underbara videos på nätet där man ser dina gelikar misshandlas till döds i Iran. Kommer flyta mycket islamistblod när vi är klara med er i Iran

Här har du en vacker video på vad som händer med Basij-milisen när folk får tag på horungarna
https://www.instagram.com/reel/CjdV3..._web_copy_link

Länken fungerar inte.

Jag ser inte er som ett hot, ni är för dåliga på att förstå hur saker fungerar och ni blir utnyttjade av judar. Ni länkar till en video med fem polare som är ute och vajar på kurdiska flaggan från en motorcykel och ni tror det är revolution på gång.

Basij får antagligen inte använda vapen mot protesterna för att spara liv.

Det är synd att du vill döda andra iranier, jag vill inte att ni ska dö, bara att ni ska lära er förstår hur saker fungerar. Det är inte så svårt, bara titta på alla krig i demokratins namn, har du inte förstått att demokrati bara är skitsnack?
Citera
2022-10-13, 13:30
Medlem
Intressant bild om varför man bär sjal:

https://twitter.com/No_bullshit_789/...732673/photo/1

Jag är dock emot tvång av det, man kan få folk att bära sjal genom att vara en bra förebild.

IRI kanske vill tvinga folk att komma till paradiset.
Citera
2022-10-13, 16:11
Medlem
Citat:
Ingen kan lura Iran. Vi vill inte ha de här organisationerna. Förstår du? Vi i Iran tror på den Stora Iran. Så kurder som tror sig ”representera” alla kurder, sug min iranska kuk. Massa terrorister och mördare som sökt asyl i Sverige. Hoppas ni skickas till Turkiet och hängs.

Sååå nu börjar det stinka att Mahsas död måste analyseras lite mer. Kan kurdiska grupper gett henne nåt?

Ni i Iran kan drömma på om Stora Iran hur mycket ni vill. Turkarna drömmer om att slå ihop sig med hela centralasiatiska turkländerna. Kurderna drömmer om Stora Kurdistan. Armenierna hade också drömmar om Stora Armenien o vi såg hur det gick till. Dröm inte för stort bara, hehe.

De kurdiska separatisterna har blivit stora endast pga Irans utrikespolitik. Först i Irak och sedan i Syrien. Du vet vad man säger va? What goes around comes around. Man trodde sig att dessa separatistkurder vill ha ett enat stort Iran bara för de kallas iranier också men så är inte fallet utan de vill ha en del av Iran för att skapa ett Stort Kurdistan.

Iran måste ta ett beslut här, antingen samarbetar man med resterande länder i regionen för sitt och de andras bästa. Eller så fortsätter man denna usla utrikespolitik som skapar fler fiender än vänner.
Citera
2022-10-13, 16:27
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chelchele
Länken fungerar inte.

Jag ser inte er som ett hot, ni är för dåliga på att förstå hur saker fungerar och ni blir utnyttjade av judar. Ni länkar till en video med fem polare som är ute och vajar på kurdiska flaggan från en motorcykel och ni tror det är revolution på gång.

Basij får antagligen inte använda vapen mot protesterna för att spara liv.

Det är synd att du vill döda andra iranier, jag vill inte att ni ska dö, bara att ni ska lära er förstår hur saker fungerar. Det är inte så svårt, bara titta på alla krig i demokratins namn, har du inte förstått att demokrati bara är skitsnack?
Du är så jävla dum i huvudet att detta inte ens förtjänar ett svar. Men jag är också också dum som ger dig ett svar nu. Om du har missat omfattningen av protesterna så kan jag inte rädda dig. Och vi lever i en demokrati, även om den inte är perfekt. Det är snarare myten om den perfekta demokratin som du riktar udden mot. Den har aldrig funnits.

I Sverige kan man söka demonstrationstillstånd även som nazist och får rätten att yttra sig. I Iran får enbart pro-regimdemonstrationer tillstånd. Regimkritiska sådana får aldrig tillstånd. Beger man sig ut på gatorna ändå så möts man av oproportionerligt våld och riskerar sitt liv.

Bara en fredsskadad fittsvenne som bor i en demokrati kan yttra något så korkat som att demokrati inte existerar. Du har aldrig kämpat för något större i ditt liv, någonsin. Så sitter du på din skrivbordsstol med din feta mage i vädret och en påse chips och kladdar ner tangentbordet med "demokrati bara är skitsnack". Det måste drypa av flott på ditt tangentbord din feta gris.
Senast redigerad av EnSomKan 2022-10-13 kl. 16:32.
Citera
2022-10-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Du är så jävla dum i huvudet att detta inte ens förtjänar ett svar. Men jag är också också dum som ger dig ett svar nu. Om du har missat omfattningen av protesterna så kan jag inte rädda dig. Och vi lever i en demokrati, även om den inte är perfekt. Det är snarare myten om den perfekta demokratin som du riktar udden mot. Den har aldrig funnits.

I Sverige kan man söka demonstrationstillstånd även som nazist och får rätten att yttra sig. I Iran får enbart pro-regimdemonstrationer tillstånd. Regimkritiska sådana får aldrig tillstånd. Beger man sig ut på gatorna ändå så möts man av oproportionerligt våld och riskerar sitt liv.

Bara en fredsskadad fittsvenne som bor i en demokrati kan yttra något så korkat som att demokrati inte existerar. Du har aldrig kämpat för något större i ditt liv, någonsin. Så sitter du på din skrivbordsstol med din feta mage i vädret och en påse chips och kladdar ner tangentbordet med "demokrati bara är skitsnack". Det måste drypa av flott på ditt tangentbord din feta gris.

Vad säger du om USA:s relation med Saudi arabien?

https://www.google.com/search?q=saud...h=499&dpr=1.71

Även med Egypten:

https://www.google.com/search?q=saud...=ubuntu&hs=HLO

Varför har USA en bra relation med dessa diktaturer?

Finns fler länder: Jordanien, Kuwait, UAE, Qatar, Bahrain...varför är USA polare med dessa?
Citera
2022-10-13, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Ni i Iran kan drömma på om Stora Iran hur mycket ni vill. Turkarna drömmer om att slå ihop sig med hela centralasiatiska turkländerna. Kurderna drömmer om Stora Kurdistan. Armenierna hade också drömmar om Stora Armenien o vi såg hur det gick till. Dröm inte för stort bara, hehe.

De kurdiska separatisterna har blivit stora endast pga Irans utrikespolitik. Först i Irak och sedan i Syrien. Du vet vad man säger va? What goes around comes around. Man trodde sig att dessa separatistkurder vill ha ett enat stort Iran bara för de kallas iranier också men så är inte fallet utan de vill ha en del av Iran för att skapa ett Stort Kurdistan.

Iran måste ta ett beslut här, antingen samarbetar man med resterande länder i regionen för sitt och de andras bästa. Eller så fortsätter man denna usla utrikespolitik som skapar fler fiender än vänner.

Kurders drömmar har inget med Irans politik att göra, de är infiltrerade av sionister som använder dem mot sina fiender. Kurder är tyvärr tröga och lättlurade. Sionister använder dem genom uppvigling.

Kurder är i själva verket ett iranskt folkslag och deras öde är bäst om de allierar sig med andra iranska folkslag. Jag anser dem vara det trögaste iranska folket. Men vi gillar dem ändå, bara ta inte vapen från judarna och skjut mot oss.

Det enda sättet att få fred i MÖ är att förinta ditt Israhell. Det kommer ske snart. Ni är omringade... lär er simma...
Citera
2022-10-13, 18:33
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Kurders drömmar har inget med Irans politik att göra, de är infiltrerade av sionister som använder dem mot sina fiender. Kurder är tyvärr tröga och lättlurade. Sionister använder dem genom uppvigling.

Kurder är i själva verket ett iranskt folkslag och deras öde är bäst om de allierar sig med andra iranska folkslag. Jag anser dem vara det trögaste iranska folket. Men vi gillar dem ändå, bara ta inte vapen från judarna och skjut mot oss.

Det enda sättet att få fred i MÖ är att förinta ditt Israhell. Det kommer ske snart. Ni är omringade... lär er simma...
Det är turkkurder som är hjärntvättade. De helt aviraniserade.
Israel har någon inblandning i händelserna? Men hur.
?
Citera
2022-10-13, 18:52
Medlem
Citat:
Hittills verkar det som alla svennar ljugit i sina medier.

Som sagt fuckedup svensk media och det är ingen misshandel det rör sig om. Vill du hålla dig till T eller vill du dilla om muslimer och sånt?

Dödsorsaken var hjärtfel. Hon hade en lång lista av hälsoproblem sen barndomen. Knulla din mamma om inte nyheten passar dina preferenser. Det kan få dig och lugna dig.

Du snackar mycket! Alla andra har fel men du har rätt. Knulla din mamma.
Citera
2022-10-13, 19:19
Medlem
Citat:

Jo du behöver inte förklara till mig vad dessa pkkurder är för något jag vet det. Dom bör som du säger alliera sig med Iran, dvs bort med varenda kurd som bor i Irak, Syrien, Turkiet. Tillbaks till Iran och var lydiga småpojkar.

Du e dock rolig, Iran har stöttat YPG/PKK i Syrien. Så hur är det inte Irans utrikespolitik att stötta dessa separatister?

Zionister är jordens avskum. Men det Iran gör är att gynna deras politik med sina idiotiska drag.
Senast redigerad av KoralEW 2022-10-13 kl. 19:32.
Citera
2022-10-13, 19:39
Medlem
wwrs avatar
Tydligen stöder Iran PKK I Irak.
Citat:
Tehran’s strategy has been to use its Shia militias to assist the PKK and exploit the terror group against Turkey, which it views as a threat in Iraq.
https://www.trtworld.com/opinion/why...-in-iraq-44221

...
Det har ju lite med detta ämne att göra.
Iran kallade tydligen hem sin svenske ambassadör i somras med anledning av domen mot Nouri. De sade visst att en terroristorganisation varit inblandad i att lura honom till Sverige. Vilken organisation avser det, PKK?

De kurder jag träffar i Sverige är helt OK. Men jag förstår inte politiken att ta hit dem. Vi hamnade i krig i Irak 2016 för att försvara Kurdistan, nu har vi fnurra på tråden med NATO eftersom vi har för många kurder säger Turkiet. Är det nu dessutom PKK som dragit hit Nouri och skapat trassel för oss med Iran? Känns som en judisk komplott
Senast redigerad av wwr 2022-10-13 kl. 20:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in