Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Tyvärr måste man säga, så är iran ett laglöst land för kvinnor. Mycket av det hat som oskyldiga kvinnor tvingas utstå från svaga män beror på att iranska män inte klarar av fria och starka kvinnor. Därför slåss de för att hävda sig.
Alla iranska tjejer jag pratat med säger samma sak, iranska män är värdelösa på att hantera kvinnor, särskilt sexuellt är de fullständigt bortkomna. Iranskor höjer oss svenska män till skyarna och får sina första orgasmer av en svensk. För att citera många iranskor jag haft att göra med så verkar iranska män föredra umgänge med getter och får. Antagligen sant om man lyssnar runt lite bland de faktiskt ganska krävande iranskorna som gillar sex.
Hahahaha
Ok, det är roligt men sant. Äntligen nån som tar upp nåt som har betydelse.
Säger iranska kvinnor sånt om iranska män i Sverige, JA det är sant.
Men Thailändska kvinnor säger samma sak om thailändska män. Polacker säger samma sak om sina män.
Vad beror det på?
Det beror på att det finns inga fördelar att vara med en sån man i ett svenskt samhälle.
Så man befäster en sån bild av iranska män, dels för att i kontexten hålla dig nöjd, dels för att money talks!
Det e som att jag åker till Turkiet och i en annan miljö frågar svenskorna om hur svennemannen är.
Du har rätt. Men har inte med religion eller hijab att göra. Det har med möjligheterna att göra. Vilka fördelar finns det att vara men äcklig person som ser ut som Kalles kaviar. Seriöst? De vet inte ens vad kärlek och sånt är.
Hahaha iranska män är kända för att vara starka. Kolla brottning. Det är i kulturen. Svenska män är svaga, känslokalla, psykisk störda, alkisar med könssjukdomar. Du kan inte ens jämföra de två.