Citat:
Ursprungligen postat av
NBP
Vem är författaren till denna, Unmasking Anne Frank?
https://castlehill.shop/product/unmasking-anne-frank/
Ikuo Suzuki, om jag googlar den så finns det en professor vid University of Tokyo, är det denne person som skrivit boken? Vad gör den till expert på området och hur har det tagits emot på universitet att skriva en sådan kontroversiell bok?
Boken verkar vara publicerad av Clemens & Blair, inte Castle Hill Publishers. CHP distribuerar nog enbart boken, men den går även att handla på Amazon. Vad gäller författaren så kunde jag inte hitta någon bra information om honom, men enligt en recension så handlar det
de facto om en japansk forskare; huruvida det är samme Ikuo Suzuki som arbetar vid University of Tokyo vet jag inte.
Jag kommer att skriva en egen recension av boken i ett senare inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Ja, just därför går radarn igång.
Nigga please..
Lägg ner fiskandet. Ingen här med lite omvärldskunskaper tror för en sekund att du jobbat i Indonesien än mindre i något annat land i Asien. ..i 17år. Hahahaha.
1. Du har visat en närmast infantil nivå på förståelsen för de mest fundamentala naturvetenskapliga frågeställningarna. Inte en chans att du jobbat inom någon industri här.
2. Du kan knappt sätta ihop en mening än mindre har ordförråd eller kan stava rätt de som du försöker dig på. Inte en chans att du ens jobbat som engelska lärare eller ens kört konversationsklasser.
Jomenvisst serru, du har jobbat på Java i 17 år. Mkay..
Bah, grifters. Självklart finns det de som ska åka i kölvattnet till århundradets största (och lukrativaste) bluff. "There is no business like shoa-business". Det finns en anledning till att det än idag släpps samma gamla filmer, samma gamla skitböcker, allt i samma gamla holohoax spår. Pengar.
Follow the money. Självklart får de publicera vad fan de vill. Jag köper det (numera) inte men jag tror på yttrandefrihet serru.
Vad gäller Castle Hill så är det säkert en redig uppförsbacke att publicera mot maffians försök att tysta ner. Där är det ärbara motiv i min mening. Yttrandefrihet och öppen dialog.
Bra inlägg.
Och ett tips till de som har problem att få tag i fysiska kopior av CHP:s böcker: alla böcker går, med några få undantag, att handla i e-boksformat, vilket innebär att boken skickas elektroniskt och kan läsas lokalt på t.ex. en surfplatta eller e-reader. Vid beställning av böcker i elektroniskt format är det dessutom möjligt att fylla i helt påhittade uppgifter om köpare. Om du därmed har problem att handla från Indonesien (pga. av geografiska begränsningar) kan du t.ex. fylla i en kanadensisk eller amerikansk postadress och ändå få boken mejlad i digitalt format till önskad e-postadress.