2022-09-16, 15:16
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Funderar på att gå med i en swingersklubb men är samtidigt lite skraj för det jag har en sambo men vi lever på distans och jag har nämnt detta för henne och hon är med på det om det är seriöst.

Är swingersklubbar seriösa `? Hur funkar det ? Jag förstår ju att man får ju inte ha sex med vem man vill utan samtycke men ni som har erfarenhet av swingersklubbar berätta gärna lite hur det fungerar.

Funderar på att gå med i denna klubben och det finns mycket info där men jag vill gärna höra från personer lite hur det funkar och så innan vi slår till.

https://relaxklubben.com/
Citera
2022-09-16, 15:32
Medlem
Belters avatar
Kolla gärna upp smittorisken på vald klubb innan, ni besöker den.
Citera
2022-09-16, 15:39
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det är väl partnerbyte som är det centrala och du tänker att du inte ska ta med dig din sambo (som är särbo)? Troll?

Du som singelkille på swingersklubb får betala för att se andra knulla. Det är heller inte säkert att de accepterar dig som medlem.
Citera
2022-09-16, 15:58
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är väl partnerbyte som är det centrala och du tänker att du inte ska ta med dig din sambo (som är särbo)? Troll?

Du som singelkille på swingersklubb får betala för att se andra knulla. Det är heller inte säkert att de accepterar dig som medlem.

Jag harr sambo skrev jag ju men på distans . Hört talas om det?
Citera
2022-09-16, 16:03
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Man är inte sambo om man är ihop på distans. Då är man särbo. Ska din särbo följa med på klubb eller inte? De flesta klubbar vill inte att ensamma kåta killar ska närvara. De vill ha par eller ensamma tjejer (enhörningar).
Citera
2022-09-16, 16:09
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Man är inte sambo om man är ihop på distans. Då är man särbo. Ska din särbo följa med på klubb eller inte? De flesta klubbar vill inte att ensamma kåta killar ska närvara. De vill ha par eller ensamma tjejer (enhörningar).

Ja särbo heter men funkar inte det på swingersklubbar ? Det behöver man ju inte säga när man är där på klubben. Jag älskar min särbo och hon mig men mer på ett vänskapligt plan , vi har sex också . Men tänkte att swingers kan vara våran grej jag har inget emot att folk knullar henne och jag tror inte hon bryr sig om jag stoppar kuken i andra fruntimmer .
Citera
2022-09-16, 16:19
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ja särbo heter men funkar inte det på swingersklubbar ? Det behöver man ju inte säga när man är där på klubben. Jag älskar min särbo och hon mig men mer på ett vänskapligt plan , vi har sex också . Men tänkte att swingers kan vara våran grej jag har inget emot att folk knullar henne och jag tror inte hon bryr sig om jag stoppar kuken i andra fruntimmer .
Så länge ni går dit som ett par så struntar folk i erat civilstånd. Men samtycke gäller så klart på alla klubbar. Men du ska nog kolla upp att din särbo är med på detta också. Det låter som att det finns oklarheter.
Citera
2022-09-16, 16:32
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Så länge ni går dit som ett par så struntar folk i erat civilstånd. Men samtycke gäller så klart på alla klubbar. Men du ska nog kolla upp att din särbo är med på detta också. Det låter som att det finns oklarheter.

Man kommer till en swingersklubb som kompisar menar du?
Citera
2022-09-16, 17:08
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Nån kanske går på din fasad och tycker du är rolig. Det är du inte, troll!
Citera
2022-09-16, 20:05
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Kolla gärna upp smittorisken på vald klubb innan, ni besöker den.

Hur fan kollar du upp en smittorisk på valfri klubb? Så länge du har underkläderna på dig så är det ju chill. Sex sker mellan människor, klubben i sig kan inte smitta dig. Du får inte automatiskt sjärt-aids för att du är besökare. Idioti.
Citera
2022-09-16, 20:18
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Funderar på att gå med i en swingersklubb men är samtidigt lite skraj för det jag har en sambo men vi lever på distans och jag har nämnt detta för henne och hon är med på det om det är seriöst.

Är swingersklubbar seriösa `? Hur funkar det ? Jag förstår ju att man får ju inte ha sex med vem man vill utan samtycke men ni som har erfarenhet av swingersklubbar berätta gärna lite hur det fungerar.

Funderar på att gå med i denna klubben och det finns mycket info där men jag vill gärna höra från personer lite hur det funkar och så innan vi slår till.

https://relaxklubben.com/
Relaxklubben är en fantastiskt fin klubb, seriösa, noggranna och bra på alla sätt.

Skriv till dem direkt och fråga så kommer du få vettiga svar på alla dina frågor.

Vad är det du undrar över som inte står på hemsidan?
Citera
2022-09-18, 19:18
Medlem
Trimmad-Katafalks avatar
Citat:
Tänka sig, jag förstår att din tjej inte bryr sig...

Har du åldern inne för flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in