2006-07-05, 22:12
Medlem
Hej

Jag har ett problem här som jag bara MÅSTE få svar på. Jag har varit hos doktorn men dom hittar aldrig nått.. Eller en sa att ja hade svalgkatarr o gav mig antibiotika vilket hjälpte bara nån vecka eller två..

Jag har i över 1½ kanske 2 år haft ont i halsen nästan varje dag. I bland kan det vara uppehåll i några månader men oftast så har ja ont nästan varje dag..

Det börjar med att jag blir förkyld och då brukar jag vara det i cirka 1 månad och har ont i halsen då.. brukar vara frisk efter det ca 2 veckor och sen sjuk igen.

Det brukar kännas mest på morgnarna och på kvällarna o nätterna.

Jag har oxå mått illa varje dag under hela förra hösten men det är inte lika mycket nu.. Nu kommer det kanske en gång i veckan. Så det bryr ja mig egentligen inte så mycket om.

Det jobbiga e ju att man inte kan träna eller nått när det är så här...

What shall I do??
Citera
2006-07-05, 22:25
Medlem
haskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaeveliten
What shall I do??

Gå till olika läkare tills någon ger dig en effektiv behandling.
Citera
2006-07-05, 22:55
Medlem
som föregående skrev... gå till flera olika läkare... kan ju vara tex sura uppstötningar från magen som orsakar det, dvs någon form av halsbränna.
Citera
2006-07-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cytech
som föregående skrev... gå till flera olika läkare... kan ju vara tex sura uppstötningar från magen som orsakar det, dvs någon form av halsbränna.

d e d som är grejen. jag har redan varit hos många olika läkare. ingen hittar någonting.
Citera
2006-07-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaeveliten
d e d som är grejen. jag har redan varit hos många olika läkare. ingen hittar någonting.

"d e d" som e grejjen ?

Ivarjefall, låter konstigt.
Testa gå till någon bra doktor på "Öron, näsa hals" eller vad det heter.
För är ju nått som är fel då du har så hära, så nått fel finns ju att hitta bara att leta rätt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in