2006-07-06, 13:03
Medlem
keffkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Så jävla dåligt sportexpressen sänder Wimbledon

Inte direkt alla som har tillgång till det precis

Hellre det än ingen alls, gårdagens match var en jävla rysare.
Gå till en sportkrog och kolla om du inte har kanalen.
Citera
2006-07-06, 13:16
Medlem
Någon som vet när Björkmans semifinal går?

Jag undrar även om den streamas på någon websida, eftersom jag inte har tillgång till Sport-Expressen?
Citera
2006-07-06, 13:48
Medlem
mishimas avatar
Jarkko Nieminens kvartsfinal mot Rafael Nadal börjar om en kvart. Nadal har överraskat med bra grästennis och Nieminen spelade ju bra senast. Jag tror finnen har chans. Det vore ju skitskoj med två nordbor i semifinal.
Citera
2006-07-06, 19:13
Medlem
Ybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerVers
Kiefer är en spelare på touren som jag skulle vilja ge dussinet sparkar på nötterna. Han är en sån jävla diva på planen, han slänger racket, han spottar åt huvuddomaren, han skriker åt linjedomarna - ja han är helt enkelt en riktig fitta! Så visst finns det spelare som man stör sig på.

1 - Kiefer
2 - Hewitt
3 - Rios (när han spelade)

Ovanstående spelare är dock inte i samma klass som den gode Mcenroe, när han drog igång så var det mystik i luften och blomvaserna flög åt alla håll och kanter.

Hehe ja dessa gossar är lite hatobjekt men det är mest för att dom egentligen är såna fjantar.
Citera
2006-07-06, 19:36
Medlem
Vobblers avatar
Rios var ändå en grym talang, men som sagt, hans jävla uppträdande kunde reta gallfeber på en.

Vad hände med honom förresten? Han kan inte ha varit så gammal när han la av.
Citera
2006-07-06, 20:29
Medlem
Någon mer än jag som börjar hata alla dem där skrikande slynorna med Sharapova i spetsen. Hon ska skrika så inihelvete vid varje boll.

Kör ner något i käften på henne så hon håller tyst
Citera
2006-07-06, 20:53
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Någon mer än jag som börjar hata alla dem där skrikande slynorna med Sharapova i spetsen. Hon ska skrika så inihelvete vid varje boll.

Kör ner något i käften på henne så hon håller tyst

Jävligt irriterande, det håller jag med om.

Steffi Graf var grym, och hon höll sig lugn och fin.
Citera
2006-07-07, 15:48
Medlem
Att Marcelo Rios var otrevlig visste jag, men att Stephanek skulle vara så ogillad av många visste jag inte.
Någon som kan reda ut detta?
Citera
2006-07-07, 15:59
Bannlyst
Björkmans mycket primitiva spel kan bli en obehaglig överraskning för Federer. Just serve-volleyspelet från Björkman kommer inte ge Federer någon tid att stå och styra spelet från bakplan och baslinjen och hitta utrymme för passerslag som han gillar. Blir det längre bolldueller lär Björkman inte ha mycket att hämta.

Tråkigt att Björkman inte gick vidare i dubbel och att han drog sig ur i mixed. Han hade ju alla chanser i världen att bli historisk - att som förste spelare i en stor Grand Slam-turnering gå till final i singel, dubbel och mixed. Nu blir det inte så och Wimbledon tar sannolikt slut redan idag fredag för Björkman.
Citera
2006-07-07, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Center
Att Marcelo Rios var otrevlig visste jag, men att Stephanek skulle vara så ogillad av många visste jag inte.
Någon som kan reda ut detta?

Enligt Sport-expressen igår så brukar Stepanek försöka psyka motståndarna med olika grejer. Bland annat ska han ha retat gallfeber på Federer som hade sagt till Björkman att: "Slå ut den där jävla tjecken!"
Dock verkar Martina Hingis gilla Stepanek. Hon satt ju på en av Stepaneks hedersplatser och verkade riktigt uppspelt varje gång han slog in en avgörande boll.
Citera
2006-07-07, 18:08
Bannlyst
Detta var väntat - Federer är kungen av gräs. Matchen var spel mot ett 'mål'. Dock så har Ärke-Björkman gjort ett gigantisk avtramp i tennishistorien, härligt Björkman.

Det skall dock tilläggas att undertecknad för cirka 10 år sedan vunnit en dubbel över Björkman...

Citera
2006-07-07, 18:14
Medlem
Vobblers avatar
Fedex är brutal. Men Jonas kan vara nöjd.

Är det fjärde raka Wimbledon-titeln Federer förmodligen nyper i år? BB's fem raka känns inte helt oslagbart längre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in