2022-09-14, 13:47
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Har alltid undrat om kvinnor som har en extremt stora rumpor som är tillsammans och har barn med män, har männen som de är tillsammans med stora och långa kukar för att kunna köra t.ex doggystyle? Vad skulle isåfall vara den minsta kuken för dessa kvinnor att känna av något?

Om rövarna är fejk eller inte kvittar, undrar som sagt över ovanstående.

Jag lovar detta är inte troll undrar verkligen genuint hur ni andra tänker och funderar!

Ett exempel på kvinnor som jag syftar på:

https://www.pinterest.se/pin/614811786636414578/
Senast redigerad av MAGAWAGA 2022-09-14 kl. 13:59.
Citera
2022-09-14, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Har alltid undrat om kvinnor som har en extremt stora rumpor som är tillsammans och har barn med män, har männen som de är tillsammans med stora och långa kukar för att kunna köra t.ex doggystyle? Vad skulle isåfall vara den minsta kuken för dessa kvinnor att känna av något?

Jag lovar detta är inte troll undrar verkligen genuint hur ni andra tänker och funderar!

https://www.ghanamma.com/wp-content/uploads/2021/12/e0e664ed26d64b749b61762c298e6b02

Fittan sitter inte i röven.
Citera
2022-09-14, 13:53
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Fittan sitter inte i röven.

Men hur blir det när man kör doggystyle eller ännu bättre försöker med analsex på kvinnor med abnormalt stora rövar?
Senast redigerad av MAGAWAGA 2022-09-14 kl. 14:04.
Citera
2022-09-14, 13:53
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

https://www.pinterest.se/pin/614811786636414578//

Haha, fantastiskt att du länkar till en urusel photoshop som exempel.
Citera
2022-09-14, 13:55
Medlem
olasvenssons avatar
https://www.pinterest.se/pin/614811786636414578/

Rätt länk.
Citera
2022-09-14, 13:56
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Haha, fantastiskt att du länkar till en urusel photoshop som exempel.

Har du någonsin hört talas om BBL? (Brazilian butt lift), svara istället på frågan skriver tydligt att det kvittar om röven är fejk eller inte. Om du inte har någon susning är det ingen idé att kommentera
Citera
2022-09-14, 13:57
Medlem
Det är nog inte ovanligt iaf. Men antagligen mycket beroende på att en kille med medelkuk inte skulle välja en storrövad kvinna.
Citera
Medlem
Citat:

https://www.pinterest.se/pin/614811786636414578//
Du har inte funderat på alternativet "de har inte sex doggystyle"?
Citera
Medlem
Citat:
Men hur blir det när man kör doggystyle eller ännu bättre försöker med analsex how kvinnor med abnormalt stora rövar?

Bättre du söker på någon porrsida än försöka förklara kvinnors anatomi här.
Citera
2022-09-14, 13:58
Medlem
WhoreOfBabylons avatar
Jaaa det blir nog ganska tufft för de som har mindre eller normalstora kukar. Man får knulla skinkorna istället
Citera
2022-09-14, 14:04
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Har du någonsin hört talas om BBL? (Brazilian butt lift), svara istället på frågan skriver tydligt att det kvittar om röven är fejk eller inte. Om du inte har någon susning är det ingen idé att kommentera

Vad har BBL med photoshop att göra? Titta på kaklet på väggen och golvet. Den kakelsättaren måste varit förbannat berusad, ifall det är BBL och inte photoshop. Om du inte fattar det är det ingen idé att ställa frågor för dig.
Citera
2022-09-14, 14:10
Medlem
Jahbrahs avatar
Du kan titta dig själv bakifrpn i spegeln nån gång, vrid nacken bara. Så ser du att det är en skåra i stjärten.

När människor står på alla fyra och putar upp röveriet mot himlen, fungerar denna skåra så att hela härligheten den gömmer blir uppdagad.

Är det extrema mängder skinka på var sida kam en hjälpande hand vara bra för att sära mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in