Citat:
Ursprungligen postat av
FemHaxx
För att det inte är samma sak att vara nazist som att vara icke-svensk. Eller tror du att politisk ideologi och etnisk härkomst är jämförbara saker? Vore ju inte lite efterblivet, men så är ju inte SDare kända för att vara smarta.
Helt ärligt alltså...
Miljöpartister och vänsterpartister tycks inte ge sken av att vara så speciellt smarta dom heller och att många sossar är lite lågbegåvade har vi sett ganska många exempel på genom åren...
Citat:
Ursprungligen postat av
gummiskor
Sverigedemokrater är outbildade bönder som parasiterar på vårt samhälle. Det går liksom inte att komma längre ner än så. Bästa vore att ta bort rösträtten för de som inte har jobb. Sätt dom i tvångsarbete för f-n!
Ja som röstande Sverigedemokrat så tänker jag tillbaka på att jag varje år dom senaste 30 åren har bistått med ett par miljoner kronor i form av moms och skatteinbetalningar till stat och kommun genom mitt företag. Och på privat bankkonto har jag byggt upp dryga tjugo miljoner. Inte en enda anmäld sjukdag sedan 1994!
(Tänkte att jag skulle försöka komma ifatt Göran Perssons förmögenhet snart, men det är svårt).
Hur mycket har du själv bidragit med i ditt liv och hur många arbetstillfällen har du skapat... din fattiga Sosse!