2006-07-05, 19:18
Medlem
MsPa1nTs avatar
Hejsan fellow drugusers

Nu i sommartider måste jag erkänna att det inte finns nästan någonting goare än att ta med sig pipan och lite Blaze ut med kompisar och röka lite och sedan avnutja alla skratt som uppstår, Korkade påkommelser och underbart gott Munchies!

Självklart gillar jag även att dra en laddad pipa på vintern då och då men det känns skönare och är enligt mig mycket trevligare att avnutja socialt på sommaren.

Hell, Jag ska faktiskt ut om någon timme och avnjutja den gamla goa pipan med 2-3 kompisar

Säg gärna vad ni tycker om årstiderna och vad dem betyder för erat konsumerande.
Citera
2006-07-05, 19:24
Medlem
F-T-Ps avatar
det är alltid fint o röka, men det finns inget som går upp emot att kunna sitta ute o röka en jävel. jag o några polare satt ute o rökte o grillade o hade poolen bara nån meter i från, det var på västkusten med så man kunde sitta ute i evigheter utan att behöva oroa sej för att bli myggbiten. det höjjer ju även hela stämningen med att kunna vara ute o röka
Citera
2006-07-05, 19:32
Medlem
Kafes avatar
Det finns inget finare än att sitta vid stranden vid solnegången och tända en holk. Det är inte mycket som slår det alltså.

Det är förövrig alltid mysigt året runt att röka =)
Citera
2006-07-05, 19:43
Medlem
orkavaraserioss avatar
Röker gott året runt men det är något speciellt under sommaren.
Citera
2006-07-06, 16:50
Medlem
enannangångs avatar
Sommarn

Sommarn och röka holk är nått av det bästa som finns.
Dont worry be happy !
Citera
2006-07-06, 18:21
Medlem
Oskarss avatar
Kan inte annat än att hålla med - det är något speciellt med en nytänd jolle ackompanjerad av en brutal solnedgång i kvällsvärmen.
Citera
2006-07-06, 18:29
Medlem
Jo visst är det trevligt på sommaren....jag tycker att det hör ihop med frihetskänslan liksom.Att vara ute i det fria o tända på en liten rackare.
Inte helt fel.
Lite trökigt bara om man inte har någon att avnjuta det med.Stonerpolare har man inte många precis....stackars mig!!!
Citera
2006-07-06, 18:59
Bannlyst
Vintern är mörk och fin, och snöflingor upplysta av gatuljus är vackert (ni vet när det ser ut som om snön bara faller just i den, av lyktstolpen, upplysta dimensionen och ingen annan stans). Medans sommaren är bländande ljus, svettig, kletig, illaluktande med grönskan som enda ting att vila ögonen på. Sommarnätter har sin charm men som enstöring måste jag säga att vinterns ensamma kyla passar mitt tunga sinne bättre än sommarens socialt inbjudande värme när det skall rökas örter.

Citera
2006-07-06, 19:12
Medlem
Jo,men det kan jag hålla med om...vintern passar nog också mitt tunga sinne lite bättre också faktiskt.Tänk o sitta inomhus,snön faller utanför,man kollar på någon schysst rulle,Taxidriver tex(till mitt tunga sinne)med någon kanon snygg flummig snubbe o tänder en liten en....jaja,nu får vintern komma snart!!!!
Men som sagt,somarkvällarna kan vara trevliga dom också-men svala o mörka!!! Folk tror man väl inte man är riktigt klok som längtar till vintern...
Citera
2006-07-06, 20:15
Medlem
Att gå runt ute på sommaren är nog det allra skönaste men det är inte helt fel att gå ute en vinter när det snöar och det är lite halvmörkt ute och elda lite. Man ser omrking sig fallande snöflingor så långt ögat når och det är förhoppningsvis inte alltför många människor ute. Inte lika kul när man kommer hem dock och inser att man antingen är helt genomblöt eller att man har suttit med mjukisbyxor i en snödriva i tron om att det var en torr uppvärmd bänk.
Citera
2006-07-06, 21:25
Medlem
Inte lika kul när man kommer hem dock och inser att man antingen är helt genomblöt eller att man har suttit med mjukisbyxor i en snödriva i tron om att det var en torr uppvärmd bänk.
Hihi...nej du,tänkte inte på det!!!
Citera
2006-07-07, 01:22
Bannlyst
Man går upp där vid 5:20 ser solen går upp har med sen go fikat meckar upp en joppe arbetar bra med joppen. trycker i sig ballerina kakorna tar ett glas cola sen lägger man sig ner och njuter av sol skenet Man Blir Sugen
HAHAHA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in