2022-09-12, 16:18
Medlem
2020-01-01s avatar
Såg ni igår kväll när Jimmie höll tal? Han började med att säga "Den här mikrofonen funkar inte, bort med den!" och så slängde han iväg den. Det påminde mig om när Trump gjorde likadant och klagade på en mikrofon bara för att det var en afroamerikan som hanterade ljudet: https://youtu.be/W-gVK4AXpFc

Trump säger också där att afroamerikaner inte borde få lön. När får vi höra liknande uttalanden från Jimmy, om han nu ändå ska låtsas vara Trump?
Citera
2022-09-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Såg ni igår kväll när Jimmie höll tal? Han började med att säga "Den här mikrofonen funkar inte, bort med den!" och så slängde han iväg den. Det påminde mig om när Trump gjorde likadant och klagade på en mikrofon bara för att det var en afroamerikan som hanterade ljudet: https://youtu.be/W-gVK4AXpFc

Trump säger också där att afroamerikaner inte borde få lön. När får vi höra liknande uttalanden från Jimmy, om han nu ändå ska låtsas vara Trump?

Var det en afroamerikan som kom fram med mikrofonen till Jimmie?

Om inte, då ser jag ingen anledning att vara orolig över Jimmies beteende.
Citera
2022-09-12, 16:24
Medlem
Såg inte det.

Har du länk till någon filmsnutt där man kan se det?
Citera
2022-09-12, 16:29
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Partiledningen i SD är ju inte idioter, inte så konstigt om man försöker ta efter det som funkade i USA och anpassa det till Sverige.

Men en exakt kopia av Trump, det är att ta i lite väl mycket.
Citera
2022-09-12, 16:40
Medlem
Ducadreams avatar
Det är skrämmande tider. Indeed.😞
Citera
2022-09-12, 16:53
Medlem
Noose..s avatar
Yngvie Malmsteen slängde också micken, betyder det att han också är nazist?
Citera
2022-09-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Yngvie Malmsteen slängde också micken, betyder det att han också är nazist?

Var stod det något om nazism?
Citera
2022-09-12, 17:03
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:

Så enligt dig kan afroamerikaner inte sköta ljud? Så trött på rasister som dig. Usch!
Citera
2022-09-12, 17:11
Medlem
ThExanors avatar
Citat:

Sök dig till psyk. Du låter som ett Mellanöstern mannssinne.

Jag beklagar din personliga oro men det kommer nog aldrig hända.

Sök in dig under neurotisk
Citera
2022-09-12, 17:13
Medlem
Ryktas om att Jimmie döper om SAS till återvandringsflyget.
Citera
2022-09-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är skrämmande tider. Indeed.😞
Ingen är tvingad att stanna kvar i landet.
Citera
2022-09-12, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Partiledningen i SD är ju inte idioter, inte så konstigt om man försöker ta efter det som funkade i USA och anpassa det till Sverige.

Men en exakt kopia av Trump, det är att ta i lite väl mycket.

Och det finns ju de som liknar Trump mer. Ta Strandhäll och Mogge tex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in