2022-09-13, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Ni vänstermuppar är överdrivet löjliga. Dags att byta taktik, nazist stämplingen har aldrig fungerat.
Ellerhur. Om man läser in ett "sieg heil" i Fallenkvists fulla babblande så måste man vara autist och besatt av nazism. Inte en chans att hon menade det utifrån hur det låter på videon.

Det här är samma människor som går in på burger king och låter som de rabblar upp ett monotont manus när dem ska beställa.
Citera
2022-09-13, 08:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidden
Ellerhur. Om man läser in ett "sieg heil" i Fallenkvists fulla babblande så måste man vara autist och besatt av nazism. Inte en chans att hon menade det utifrån hur det låter på videon.

Det här är samma människor som går in på burger king och låter som de rabblar upp ett monotont manus när dem ska beställa.

Fast jag vet att hon menar det.
Hon har svarat flera utländska/invandrare med att dessa ska dra hem/lämna Europa när man ifrågasatte varför hon sprider lögner/påhitt om invandrare

Hon anser sig ha mer rätt till att vara svensk än övriga invandrare så det förvånade mig inte att hon drog seig heil och ursäktar med det alkohol i kroppen

Hon är lömsk
Citera
2022-09-13, 08:48
Medlem
Peripheryys avatar
Lol. Långsynt.

Men faen vad dragen hon var. Typiskt kvinnor som är politiskt intresserade att bli sådär mysiga efter något glas.
Citera
2022-09-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Det är underhållande att se vilken korkad brud SD valt ska framföra partiet

Var det korkat?
Det var väl bra att man kan visa hur massmedia förvanskar sanningen i sin iver att brunsmeta SD.

I och för sig är det redan känt så kanske inte förvånar många.
Några nya kan vakna upp.
Aldrig fel att avslöja tredje statsmakten!
Citera
2022-09-13, 08:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Var det korkat?
Det var väl bra att man kan visa hur massmedia förvanskar sanningen i sin iver att brunsmeta SD.

Några nya kan vakna upp.

Det gör man inte eftersom hon visar sig den hon är. Jag gillar inte att döma ut en människa ifrån media så jag följde henne anonymt utan att hon visste vem jag är och hon hennes attityd/uppkäftiga stil är bara motbjudande

Hennes utbildning måste ligga på medel och hennes IQ är inte hög.

Jag kan tänka mig att hon är en sån som körde över dessa avhoppare/uteslöt dessa. Hon visar på ett starkt narcissistisk beteende.

Då har jag vänner ifrån alla partier och aldrig känt mig äcklad av en person såsom jag gjorde med henne
Citera
2022-09-13, 08:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Klassiskt SVT-fake news.

Jag läste artikeln först och tänkte "Vad i helvete, är kvinnan helt jävla dum i huvudet som både i princip säger 'sieg heil' och gör Hitlerhälsning på en valvaka". Lite senare kollade jag klippet och insåg att ingenting av detta inträffade. Jag borde ha vetat bättre än att lita på SVT ens för en liten stund. Jag brukar veta bättre. Mea culpa.

För mig är det helt uppenbart att en uppspelt och klart överförfriskad kvinna viftar med armarna och försöker finna orden, av misstag säger något som hon direkt inser påminner om "hell seger" och därefter räddar upp det med "segerhelg". Inte mer än så.
Citera
2022-09-13, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Orden är inte sammansatta - hon betonar dem separat - och hon säger helg seger.
Låter allvarligt. Nazisverige på ingång? Det fjärde riket? Gaskammare nästa månad?
Citera
2022-09-13, 08:59
Medlem
Revolteras avatar
Varför spelar SD-anhängare alltid dumma i huvet vid såna här tillfällen? "Ööööhh vadå det är ju helg och SD segrade, det är det hon menar".

Att de på riktigt försöker låtsas att "helg seger" eller "helgseger" skulle vara nåt som någon nånsin sagt förut bara för att kunna ursäkta hennes uppenbart pinsamma försök till en ordvits i fyllan är bara tragikomiskt.

Jag trodde att det var vänstern som vägrar se verkligheten som den är?
Senast redigerad av Revoltera 2022-09-13 kl. 09:04.
Citera
2022-09-13, 08:59
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Var det korkat?

Några nya kan vakna upp.

Har du sett mig prata illa om någon inom MED?
Då tillhör MED ett litet parti men det jag har sett av deras väljare/medlemmar är bara intelligens, sakliga och utbildade

Jag tog reda på MEDs medlemmar och alla har en utbildning i bakgrunden därav står inga med enorma pattar och skriker seig heil för att sedan säga att det var lite mycket alkohol

Men på sociala medier är hon likadan?
Det är sånt man kan inte dölja när man har uppkäftiga kvinnor som henne som ska dölja sina kontrollbehov

Det är Ekeroth nekade att han kallade kvinnor horor men på sociala medier ser han ner på varenda kvinna och visat sig vara galen.

Videon när dessa tar upp järnröret fick alla att se att han är inte normal.

Man ser sånt lätt och det behövs ingen media för det
Citera
2022-09-13, 09:00
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
289 nazister i partiet SD enligt fd avhoppare i SD.

Förklara det

Det är deras egna som går ut med det på alla sociala medier

I do I do ..

Jag tycker att du kan börja med att förklara vad en nazist är? Tycker att det är viktigt att veta man pratar om och vad det är för epitet man sätter på personer.
Citera
2022-09-13, 09:03
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag tycker att du kan börja med att förklara vad en nazist är? Tycker att det är viktigt att veta man pratar om och vad det är för epitet man sätter på personer.

En nazist är en sån som förnekar förintelsen som AFS medlemmar gör. Nazister är dessutom väldigt inriktade på ras och den vita rasen. Att Europa tillhör vita och att alla som kommit hit är här av misstag dvs KKK som inte har problem att bränna/hänga människor på grund av ras.

Du kan nog mycket väl skillnaden på en rasist och en nazist.

En nazist och islamist har mycket gemensamt enligt mig
Citera
2022-09-13, 09:03
Medlem
År 2007 sa Christine Axelsson från Socialdemokraterna följande
"Det är klart att Malmö som tredje rikets största stad måste ha en anläggning som kan ta emot alla besökare som vill komma och lära sig simma och även alla vår organisationer och föreningar"

Enligt alla vänsterblivnas "logik" i denna tråd så betyder detta uttalande att Socialdemokraterna är ett nazistiskt parti och alla som röstat på dem sedan 2007 är nazister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in