2022-09-14, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Hmm. Jag tycker inte ens att partiledarna är direkt"professionella". Knappast heller sådana som Morgan Johansson på Twitter.

Du har rätt i det. Låg nivå på det politiska samtalet överlag. Min förhoppning är att den nya regeringen med Kristersson besitter större taktkänsla.
Citera
2022-09-14, 22:27
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Tills dess kan jag informerad dig att SD politiker har högre överrepresentation i brott än dom invandrargrupper dom brukar peka finger åt. Så prata inte om dubbla måttstockar!

SD har mer än dubbelt så hög andel brottsåtalade som moderaterna, som innehar andraplatsen.

Som sagt, detta är känt problem som SD haft i många år. Så varför lägger dom inte ner mer resurser på att rensa i sina egna led? Nu verkar inte trådens huvudperson stå anklagad för något, förutom en urbota korkad fyllekommentar i riks tv, som förmodligen mängder av Sverigedemokrater skrikit samma kväll fast i slutna sällskap.
Haha, det du far efter men inte kan länka till är något som vänstermedia satt ihop där de jämställer politiska domar för "hets mot folkgrupp" med t.ex. bedrägeri eller misshandel. Eller är det dvärgen Morgan Johanssons "undersökning" du hänvisar till?
Citera
2022-09-14, 22:30
Medlem
Vilken jäkla skittråd, SD gör ett toppenval och en full SDare gör en nazistisk anspelning på festen. Är det egentligen någon som är överraskad?

Svar: Nej
Citera
2022-09-14, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Det är svårt att attrahera galningar som nått en nivå att de tänker som kärringar även om de inte är det.

Samer och judar har begärt status som minoritetsbefolkning. Per definition ser man sig då inte som en del av majoritetsbefolkningen, svenskar, utan begär särskilt skydd och rättigheter för sin folkgrupp. Detta är digitalt. Man kan inte både ha kakan och äta den.

Det är trivial logik men östrogentänkarna har bara en talang: att gå i taket.

Frågan är vad som är värst, östrogentänkarna som går i taket, eller skinnskallarna i skjorta och slips som tycker det är en viktig debatt kring huruvida smaker och judar ska anses vara svenskar eller inte, vem fan bryr sig?

Du är bara en lika galen motpol och ytterlighet till östrogentänkarna…
Citera
2022-09-14, 22:34
Medlem
Citat:
Haha, det du far efter men inte kan länka till är något som vänstermedia satt ihop där de jämställer politiska domar för "hets mot folkgrupp" med t.ex. bedrägeri eller misshandel. Eller är det dvärgen Morgan Johanssons "undersökning" du hänvisar till?

Är du intresserad på riktigt så googla. Det finns flera undersökningar du hittar på ett par sekunder.
Ex på brottstyper är våldtäkt, sexköp, sexuellt ofredande, våld i nära relation, våld mot kvinnor och barn och mord.
Citera
2022-09-14, 22:50
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Vilken jäkla skittråd, SD gör ett toppenval och en full SDare gör en nazistisk anspelning på festen. Är det egentligen någon som är överraskad?

Svar: Nej

Ja det verkligen tråkigt nu när SD har jobbat så hårt med att tvätta bort sin vitmaktstank och så super hon sig ful och gör en hommage till nazismen, på deras egna valvaka! Hemskt. Men också lite roligt.

Nu jobbar de mest med journalist-rugby. De har ju fått anpassa sig till vänstermedian och nu är de median som får anpassa sig till dem! Låter ju inte alls som någon som får stanna upp efter sängdax för första gången!

Och Björn Söder ska reformera Public service i grunden. Jag gissar att han vill sätta in skrikiga Rebecka "Hell Seger" Fallenkvist att leda alla program och charmerande Dick Erixon som utgivare. Nu ska fan Sverige inte tycka något annat än vad dem vill!
Citera
2022-09-14, 22:51
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Frågan är vad som är värst, östrogentänkarna som går i taket, eller skinnskallarna i skjorta och slips som tycker det är en viktig debatt kring huruvida smaker och judar ska anses vara svenskar eller inte, vem fan bryr sig?

Du är bara en lika galen motpol och ytterlighet till östrogentänkarna…
Stackare, du har inte en chans i sak mot mig. Jag är rationell.
Citera
2022-09-14, 22:52
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Är du intresserad på riktigt så googla. Det finns flera undersökningar du hittar på ett par sekunder.
Ex på brottstyper är våldtäkt, sexköp, sexuellt ofredande, våld i nära relation, våld mot kvinnor och barn och mord.
Haha, detta var alltså "källan" till dina påståenden. "Jag har hört..."
Citera
2022-09-14, 22:53
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
haha jo tjena!
?
Din "fråga" var formulerad som ett påstående.
Är det något du undrar så är det bara att fråga, eller hur?
Citera
2022-09-14, 23:01
Medlem
Citat:
Haha, detta var alltså "källan" till dina påståenden. "Jag har hört..."

Satan vad lat du är!
https://www.svd.se/a/7lO5o4/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/var-13-e-politiker-ar-domd-for-brott
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/mr8XBO/vart-att-tanka-pa-nar-sds-krokodiltarar-rinner
Citera
2022-09-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Alltså ni är helt desperata efter att rasist-stämpla detta partiet. "Helg seger", dvs att SD ska vinna på en helg, blir för dig alltså "hell seger"=sieg heil???

Du är ju riktigt patetisk.

Ja suck, håller med!

Som
När
Var det black Sabbath eller led Zeppelin, som när en snubbe spelade skivan baklänges och enligt denne fick uppmaningen av en dold röst att typ hänga eller skjuta sig… O så gjorde han det.

Morsan drog dom inför rätten men fick spö!
Citera
2022-09-14, 23:11
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Ja det verkligen tråkigt nu när SD har jobbat så hårt med att tvätta bort sin vitmaktstank och så super hon sig ful och gör en hommage till nazismen, på deras egna valvaka! Hemskt. Men också lite roligt.

Nu jobbar de mest med journalist-rugby. De har ju fått anpassa sig till vänstermedian och nu är de median som får anpassa sig till dem! Låter ju inte alls som någon som får stanna upp efter sängdax för första gången!

Och Björn Söder ska reformera Public service i grunden. Jag gissar att han vill sätta in skrikiga Rebecka "Hell Seger" Fallenkvist att leda alla program och charmerande Dick Erixon som utgivare. Nu ska fan Sverige inte tycka något annat än vad dem vill!
Instämmer helt, det är så jävla ironiskt att man bara kan garva åt det.

Hell seger, vad i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in