2022-09-11, 17:58
Medlem
Hej Flashback, min kille var otrogen med en äldre tjej för ett litet tag sedan. Hon visste att vi var tillsammans men bröt ändå tjejkoden. Jag konfronterade henne även efteråt och hon var extremt otrevlig mot mig trots att jag försökte prata civiliserat. Jag går nu runt och är emellanåt arg, jag behöver ta revansch… något stort. Hon är nästan 30 år så hon borde veta bättre. Min kille/ex får såklart vad som kommer till honom. Emellertid vill jag göra hennes liv till ett helvete och ge henne det hon förtjänar. Jag vet att hon tar droger så vill använda det emot henne och få henne sparkad från jobbet, men jag vet inte vart hon jobbar. Funderar annars på näst bästa…spreja bajs-sprej i hennes post inkast.

Vad tycker ni, jag kan bara inte låta detta gå, utan revansch kommer jag inte att kunna gå vidare.
Citera
2022-09-11, 18:07
Medlem
CompressorVanes avatar
Ta och lämna din kille till att börja med.

Ska du låta honom komma undan med det där, sen ge dig på henne!?

Ta dig samman. Använd skallen.
Citera
2022-09-11, 18:09
Medlem
ThExanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallan030303
Hej Flashback, min kille var otrogen med en äldre tjej för ett litet tag sedan. Hon visste att vi var tillsammans men bröt ändå tjejkoden. Jag konfronterade henne även efteråt och hon var extremt otrevlig mot mig trots att jag försökte prata civiliserat. Jag går nu runt och är emellanåt arg, jag behöver ta revansch… något stort. Hon är nästan 30 år så hon borde veta bättre. Min kille/ex får såklart vad som kommer till honom. Emellertid vill jag göra hennes liv till ett helvete och ge henne det hon förtjänar. Jag vet att hon tar droger så vill använda det emot henne och få henne sparkad från jobbet, men jag vet inte vart hon jobbar. Funderar annars på näst bästa…spreja bajs-sprej i hennes post inkast.

Vad tycker ni, jag kan bara inte låta detta gå, utan revansch kommer jag inte att kunna gå vidare.

Hur kan du inte veta vart denne arbetar om du blandat in något slags kodex liknande? Löjligt.. outa henne.. inget annat finns i min kappsäck
Citera
2022-09-11, 18:09
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Det du talar om är inte ”revansch” utan vanlig hämnd.

”Revansch” får du om du först tar till dig uttrycket ”Revenge is a dish best served cold”.

Det är ett ordstäv som går ut på att vill du ha en ordentlig hämnd ska du bida din tid och inte förhasta dig.

Det du ska göra är att avvakta tills kvinnan hittat mannen i hennes liv och förlovat sig och är gravid.

Då ser du till att ligga med hennes fästman och samtidigt ser du till att skaffa en rejäls dos med bilder av hennes karl naken och uppvisande av sitt praktstånd för dig.

Sedan skickar du bilderna av honom till henne vid väl valda tillfällen under resten av hennes liv.

För hämnden på din snubbe så är det viktigt att inte sprida ut att han varit otrogen då detta väger lätt för en karl.

Istället ska du sprida ut att du inte längre vill vara tillsammans med någon med så liten kuk och som är så oerhört dålig i sängen.

Dessa två saker endast:
Liten kuk.
Dålig i sängen.

Inget annat. Dessa två saker var skälet till varför du lämnade honom. Du älskade honom av hela ditt hjärta och det smärtar dig oerhört att han tyvärr var så dålig i sängen att det ändå inte funkade.

Och sorgligt nog har så oerhört liten kuk.

Stackars pojke.
Citera
2022-09-13, 00:47
Medlem
otellos avatar
Sånt här kan aldrig sluta lyckligt, ta en djup funderare kring vad det är du vill åstadkomma. Det bästa vore nog att bara glömma och gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in