Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Jag välkomnar hennes flytt till Amerika. Om du hade förstått 50% av det jag skriver hade du förstått det.
Det enda jag möjligtvis är bitter på är att hon bor i Sverige och samtidigt hatar de som gett henne möjligheten.
Nej, du är bitter på alla invandrare och tror att alla lever på dina bidragspengar såsom SD hjärntvättat dig med och att alla invandrare hatar dig och svenska folket. Vi hade inte detta problem innan SD men däremot finns det svaga människor som dig som tror på detta skitsnack för att ursäkta sig med att du SJÄLV inte är hatisk människa och att du ska pissa på människor och folk ska godta det för att man bor i ditt land.
1. Du ska inte pissa på människor. Det här är något invandrare accepterat för att kriminella beter sig odrägligt i landet och nu verkar alla vara invandrare men det ger dig absolut inte rätt att tro/tycka/tänka att du har rätt att pissa på människor och folk ska äta upp det och säga "Tack så mycket för att du tog in mig i landet".
Det här existerar inte i USA då deras integration, politik och samhälle fungerar.
När en kriminell skjuter folk i skolor så räknas han till kriminell oavsett färg och det är för att deras politiker saknar hatiska politiker.
Hur många masskjutningar finns i Australien och Kanada?
Finns en massa invandrare där och ändå lever alla i harmoni. Förstår du/inser du vad jag är trött på?
Såna som dig ger sig rätten att pissa på alla invandrare på grund av hatiska politiker och kriminella.
Sånt existerar inte i USA
Hade jag dessutom varit hatisk såsom du påstår att jag är så hade jag inte gift mig med en svensk däremot blir galen på folk som saknar respekt mot människor. Respekt är något som är viktigt i USA.
Det är bara att blicka på deras militär. Latinos, svarta och alla slags möjliga människor för att bygga kärlek och integration till landet.