Citat:
Ursprungligen postat av
Craigg
Till skillnad från dig har jag åtminstone en trovärdig källa. Och nu handlar det inte om religion eller vad du tror. Om du kan bevisa att den lägenheten inte finns så går det att debattera. Dina gissningar bevisar dock ingenting. Korkskalle.
Tråden handlar om varför svenskar borde ha som dröm att flytta till USA. Ska vi jämföra LA med Hong Kong då eller? Korkskalle.
Och du är för korkad för att säga ifrån när nån vill ha dricks. Har du ingen stake eller? När servicepersonal i USA frågar mig om dricks, så säger jag bara No! In Sweden we have a system! Du verkar dock vara en konflikträdd kyckling som saknar pungkulor för att stå upp för sig själv.
Men för helvete vem fan som helst fattar väl att en lägenhet i Vasastan inte kan gå för 1500kr i månaden, inte ens om den var 10 kvadrat. Det är ju uppenbarligen ett misstag då dom säkerligen menade att skriva 15000kr. Det behövs inga bevis bara sunt förnuft.
Nej det var inte det jag sa ditt jävla mähä utan om du ska jämföra Sverige med USA får du ju ta två jämnlika städer, vilket Stockholm och LA inte är. Men I rest my case andra har redan svarat på bättre jämförelser men din hjärna verkar inte kunna ta in den informationen.
Det var ju du som sa att man måste ge dricks för allt. Jag svarade med att det måste man inte alls? Men återigen så är du för dum för att fatta det. Men att dricksa på typ restauranger får man leva med, det handlar inte om stake utan det handlar om respekt för andra länders system, något som jag misstänker att du förväntar dig från utlänningar som kommer till Sverige? Eller skulle du tycka det var ok om folk från mellanöstern kom och kastade sten på Svenska kvinnor för att dom går lättklädda och sedan säga "In our country we have a system!"
Du är fan en skam för mänskligheten med dina idiotiska inlägg blir fan deppig när jag inser att vi slösar syre på sånna idioter som dig!