Citat:
Ursprungligen postat av
LotN
Frågan om fejk HCG har vart uppe innan, i Sverige finns det bra HCG att köpa, däremot ska man akta sig Pregnyl/ovigil och tror det var ett till, jag ska försöka kolla namnet på den också men anledningen är som skrivet ovan att dessa är fejk, bara kopierade förpackningar, in med lite pulver och kör. Men de är betydligt billigare i inköp av uppenbara skäl och säljarna köper hellre in de, dels för att dessa är lättare att få tag på och dels för kunder snålar och vill inte betala 100-150kr mer för hcg.
Har hört och läst detta så många gånger, men ändå aldrig stött på det så hur sant är det? Varför jag säger så är för att varenda gång jag kör 3x500 pregnyl i veckan för att hålla kulorna igång (ligger på TRT) så börjar kulorna värka, satsen ökar och efter ett tag är bollarna märkbart större. Östrot skenar också om jag inte lägger in AI.
Precis varje gång får jag detta på pregnyl, har jag bara haft flyt eller är det ett gravt överdrivet "rykte"?
Underdoserat är det säkert, men långt ifrån verkningslöst uppenbarligen ^^
Jag har dock aldrig kört enclomiphene, är en kombo bäst eller funkar det ensamt lika bra som Hcg? Jag måste helt klart testa.