2006-07-04, 23:58
Medlem
Tullamores avatar
Vad har hänt med Peter Antoine?
Stapplar in i studion med hjälp,och sitter och skakar som ett parkbänksfyllo.
Har han haft en hjärnblödning eller nåt.
Citera
2006-07-05, 00:56
Medlem
eastwoods avatar
Ingen aning men reagerade på den plågsamma entren till Mr Bombastic på hög volym till tysken som såg buttfucked ut när han går
Citera
2006-07-05, 01:46
Medlem
Kreeses avatar
Det var nog fysiskt och psykiskt påfrestande för honom att se Tyskland förlora under sådana grymma former, mål i slutskedet av förlängningen. Den tempramentsfulle Tysken var nog nära en hjärtinfarkt av all upphetsning...
Citera
2006-07-05, 03:11
Bannlyst
Citat:
Tv-tittarna missade den största dramatiken i Tipsextra.
Peter Antoine hann aldrig slutföra lördagens tv-sändning i Kanal 5.
Fotbollsexperten har under en längre tid kämpat med en svår infektion i kroppen, som bland annat orsakat svåra smärtor i fötterna och orsakat honom problem att gå.
Under sändningen av matchen i tyska Bundesliga mellan Hansa Rostock och Stuttgart drabbades Antoine plötsligt av hög feber. Han blev så pass dålig att en ambulans omedelbart tillkallades.
Tv-profilen fördes till Karolinska sjukhuset i Stockholm där han vårdas.
http://expressen.se/index.jsp?d=354&a=270812
Citera
2006-07-05, 10:15
Medlem
Andrew Martins avatar
Hörde en skön grej om tysken häromdagen. Inför fotbolls-vm var han med i ett debattprogram med bla Claes Borgström angående prostitution och fotbolls-vm. Jag såg delar av programmet, och tysken var duktigt irriterad på moralsnacket, men missade slutet. En av de sista frågorna var om paneldeltagarna var allmänt positiva till prostitution. Panelen svarade alla nej och när tysken fick frågan slog han näven i bordet och sa "Det kan du ge dig fan på att jag tycker!"

Kan någon intyga detta?
Citera
2006-07-05, 10:32
Medlem
han måste ju va sjuk!
Citera
2006-07-05, 11:05
Medlem
Grantzs avatar
Antoine är ju störtskön!
Snacka om att vara motvallskärring!
Jag håller inte med om allt han säger, men på det sätt han förmedlar sina känslor är humor i hög klass!
Citera
2006-07-05, 11:08
Medlem
Den_Stores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Martin
Hörde en skön grej om tysken häromdagen. Inför fotbolls-vm var han med i ett debattprogram med bla Claes Borgström angående prostitution och fotbolls-vm. Jag såg delar av programmet, och tysken var duktigt irriterad på moralsnacket, men missade slutet. En av de sista frågorna var om paneldeltagarna var allmänt positiva till prostitution. Panelen svarade alla nej och när tysken fick frågan slog han näven i bordet och sa "Det kan du ge dig fan på att jag tycker!"

Kan någon intyga detta?

inte riktigt så, men han sa att han var För prostitution....men argumenten att det är bra för handikappade etc etc...
Citera
2006-07-05, 12:51
Medlem
wojteks avatar
Han har varit risig rätt länge, speciellt i fötterna. När han tränade Mjällby och Assyriska och besökte Västerås så klampade han runt i badtofflor för att lindra smärtan lite, något som resulterade i "jävla badtysk" tillrop från VSK-klacken... Har dock aldrig sett han så näst intill handikappad som han såg ut igår.
Citera
2006-07-05, 18:28
Medlem
Hur gammal är han?

Inte så vanligt att svenska typ 58-åringar "stapplar in på bänken"?
Citera
2006-07-05, 18:44
Medlem
Fötter eller inte, det är spriten det handlar om. Eller rättare sagt öl. 20-25 öl om dagen sätter sina spår.
Citera
2006-07-06, 00:04
Medlem
eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Fötter eller inte, det är spriten det handlar om. Eller rättare sagt öl. 20-25 öl om dagen sätter sina spår.
Vad fan det är ju bara VM vart fjärde år,skål!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in