2023-01-12, 01:28
Avstängd
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Har sökt efter namn på "föräldrarna" i detta fosterhem utan framgång. Någon som kan hjälpa mig med detta? Tack på förhand.

Edit. Hittade horan Jaa|\|a Alv3sparr.

Behöver hon vara Höra för dig av nån anledning. Verkar mest vara en Cynisk och känslomässigt störd individ,som många djurmänniskor kan vara eller bli.
Citera
2023-01-12, 05:35
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Behöver hon vara Höra för dig av nån anledning. Verkar mest vara en Cynisk och känslomässigt störd individ,som många djurmänniskor kan vara eller bli.

Känns som många hästmänniskor får skygglappar på skallen, blir enkelspåriga och kan bara tänka en tanke i taget..

Känns som en sekt.
Citera
2023-01-12, 06:04
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Den aktuella familjen har kopplingar till ridläraren T*mas Hammar (KG Hammars adoptivson) som åtalades för våldtäkter på unga elever. Familjen fortsatte hålla Hammar om ryggen efter detta kom fram, även efter Donias död.
De hade fosterbarn för att kunna finansiera den egna dotterns och mammans hästintresse och tävlande och köpte privatlektioner av Hammar till den egna dottern.

Ser inte någon direkt koppling till ämnet.
Finns det inget mer än rykten?
Citera
2023-01-12, 06:08
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverbjalkeJossan
Hoppas på uppdateringar då...8 dagar hm ja en svårtippad utgång i detta fall, men jag är säker på domen redan.

Vad tippar du på då om utgången?
Kl. 22 prick?
Citera
2023-01-12, 06:10
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:

Så djurmänniskor (sic!) är problemet här?
Citera
2023-01-12, 06:55
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Rättegången startar den 11 januari och väntas pågå i 8 förhandlingsdagar

Jag kommer ev. att vara på plats, men det finns ett mordmål som pågår samtidigt och jag kan ju inte vara på båda[/quote]

Citat:
Ursprungligen postat av SilverbjalkeJossan
Hoppas på uppdateringar då...8 dagar hm ja en svårtippad utgång i detta fall, men jag är säker på domen redan.

BolSa vem?
Känner personen inte till Padre Pio?
Citera
2023-01-12, 07:34
Medlem
Citat:

Narcissist passar bättre in på henne.
Hon anser sig vara överlägsen oss andra.
Citera
2023-01-12, 09:13
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag kommer ev. att vara på plats, men det finns ett mordmål som pågår samtidigt och jag kan ju inte vara på båda
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
BolSa vem?
Känner personen inte till Padre Pio?
🤣

Har inte varit på plats då verkligheten har gjort sig påmind och satt käppar i hjulet. Men någon av dagarna kommer jag att vara där
Citera
2023-01-12, 09:55
Medlem
SilverbjalkeJossans avatar
Citat:
Vad tippar du på då om utgången?
Kl. 22 prick?

Dråp är omöjligt men däremot vållande till annans död skulle utgången kunna bli vilket jag gissar på. Skall ju icke heller glömma att detta ärende är nedlagt x antal gånger av åklagare vilket samtliga berörda vet så klart.
Citera
2023-01-12, 09:57
Avstängd
BizarreReverends avatar
Citat:
Så djurmänniskor (sic!) är problemet här?

Om dom beter sig som odjur,så ja
Citera
2023-01-12, 09:58
Avstängd
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Känns som många hästmänniskor får skygglappar på skallen, blir enkelspåriga och kan bara tänka en tanke i taget..

Känns som en sekt.

Något åt det hållet.
Citera
2023-01-12, 10:13
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Känns som en sekt.

Ju mer man får höra om ridskolor desto värre känns majoriteten av dom. Så klart många som inte gör kriminella/skumma saker men tror det dras onaturligt många manipulerande individer till att hålla i en hästgård som ofta är ganska isolerat ute på landet och får lätt horder med unga tjejer att göra vad som helst för att få vara där. Massa snobbar som är livrädda för att tappa ansiktet över precis vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in