2023-01-23, 22:08
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adelsnabel
Idag i aftonbladet "Turkiet måste ställa hårdare krav".

Jag hoppas att säpo har koll på honom....

Det beror väl på hur hårt de har koll på honom. En annan de bör ha koll på är Rashid Musa, men det vette fan om de om har.
Citera
2023-07-06, 05:08
Medlem
LeCastles avatar
Skvaller om Mikail Yüksel (Nyans)

Islamisten Mikail Yüksel som är partiledare för Nyans.
Vad vet vi mer om honom?
Citera
2023-07-06, 07:03
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Islamisten Mikail Yüksel som är partiledare för Nyans.
Vad vet vi mer om honom?

För bara några år sedan var han ett toppnamn i Centerpartiet Göteborg, men C valde Demirok istället.
Citera
2023-07-06, 07:54
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
För bara några år sedan var han ett toppnamn i Centerpartiet Göteborg, men C valde Demirok istället.

Han blev utesluten ur Centerpartiet, inte "bortvald" så att säga.

Annars är det väl inget som sticker ut ang. hans bakgrund vad jag vet. Alltså som skulle vara annorlunda för någon som är som han är.

Kom till Sverige 2001.
Född och uppvuxen i Turkiet. Hans pappa var aktiv i MHP, partiet vars ungdomsgren "Grå Vargarna".

Samröre med "Grå Vargarna" är vad som fick honom att bli utesluten från C.

En kul detalj är att han ofta gnäller om muslimska och turkiska stereotyper när han är en Turkisk muslim i Sverige som jobbat som pizzabagare. Bokstavligen en stereotyp.
Citera
2023-07-26, 08:24
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Mikail är uppenbart en terrorist förklädd som politiker. Att man kan vara politiker i det land som man vill förstöra är ett haveri.

Hur gör vi svenskar hans liv till ett helvete? Då han försöker göra Sverige till ett.

Har han barn? Isåfall borde orosanmälan till socialen vara på sin plats. Vad jobbar han med utöver ”politik”? Vet de han jobbar för/emot, om att de finansierar politisk terrorism? Har han dubbelt medborgarskap?

Svenskens och de personer som vill leva iet öppet samhälles -plikt, att tysta denna idiot innan han lyckas med sitt mål att slita Sverige i stycken. Han är en skymf mot demokratin och använder det som ett verktyg för att begränsa yttrandefrihet.
Citera
2023-08-06, 10:50
Medlem
LittleKrishnas avatar
Mikail Yüksel medverkar i anti-svensk propagandadokumentär producerad av Turkiets public servicebolag.
https://youtu.be/ivYy9dyu1y8?t=1156
Citera
2023-08-06, 12:31
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Varför är så många bögar upprörda?

Men det är väl inte konstigt. Yüksel vill normalisera hat mot bögar. Han vill att vi ska ha ett parallellsamhälle där homosexuella är lika förföljda som i till exempel Iran.

Och så är han själv bög. Det är ett jävla snuskigt spel för att han ska få röster.

https://morgonposten.se/2022/09/05/m...forare-men-ar/
Citera
2023-09-01, 15:58
Moderator
oilslicks avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2023-10-04, 15:30
Medlem
taipeis avatar
Jag är aningen överraskad att det inte skrivs mer om Herr Yüksel här. Följer honom på titter/X och sett ur mitt perspektiv verkar karln vara helt galen. Jag känner samtidigt en (dock) svag oro över hans utspel och huruvida det får fäste i Sverige. Oroväckande om Nyans skulle bryta 4%-spärren. Eller?
Citera
2023-11-24, 23:33
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
På Twitter/X skriver Ranstorp att han arbetar på statlig myndighet vilket låter helt jävla sinnessjukt. Någon som vet vilken myndighet han arbetar på?
Citera
2023-11-25, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
På Twitter/X skriver Ranstorp att han arbetar på statlig myndighet vilket låter helt jävla sinnessjukt. Någon som vet vilken myndighet han arbetar på?

Han jobbar på Försäkringskassan.
Citera
2023-11-25, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taipei
Jag är aningen överraskad att det inte skrivs mer om Herr Yüksel här. Följer honom på titter/X och sett ur mitt perspektiv verkar karln vara helt galen. Jag känner samtidigt en (dock) svag oro över hans utspel och huruvida det får fäste i Sverige. Oroväckande om Nyans skulle bryta 4%-spärren. Eller?

Ge gärna ett par exempel som sticker ut från mängden. Jag vet ju att han är en idiot, men följer honom knappast och är inte intresserad av honom, men vore kul att ta del av något särskilt galet som han har skrivit om du har lust?

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in