Citat:
Tack för ditt svar och tips! Uppskattas!Jag tycker helt ärligt inte att der är en overdriven dos "500". Kommer förmodligen inte få några jobbiga sides utan det känns rätt cleant och bra. Jag förstar vad du menar med att folk slänger ur sig kör på xxx etc ungefär son när knarkarna berättar for dig vilken dos du bör ta för dom glomt bort vad som krävs när receptorerna är farska.
Det är mer när folk börjar säga att man ska köra 500 test som grund och sedan dbollar I borjan av kuren for att samtidigt köra tren stackad ( da kliar jag mig själv I huvudet) for att det kan bli komplicerat for en novis när man inte vet hur alla prepp fungerar, och tren kan vara svårt att hantera da den korrumperar ditt huvud ju längre kuren går.
Nu ser jag att du kör 300 och det känns väl okej ändå och jag tror att du kommer börja marka resultat runt v 4-6. Håller dock fast på att du borde köpa test prop for att avsluta kuren da det är rätt jobbigt att vänta ungefär 5 half life (On top) på pctn for du kommer inte kunna dra en runk på typ 3=4 veckor.
Så länge du har aktivt test I kroppen som aromatizerar så kommer inte pct fungera.
Absolut inte overdosera adex, har en ganska lång haveringstid den med och tar du for mycket finns risk att du blir helt uttorkad I leder och gör illa sig själv så skulle vara noga med hur jag använder det. (typ när du blir bloated, känner dig som en flicka som kollar titanic inombords) da vet du att det är högt..
Ursäkta svenskan, skriver på engekskt tangentbord på telefonen.
Hoppas allt går väl (vilket det kommer göra)
Glom inte att träna stenhart under pct också så att du kan behålla dina gains även om du kommer känna dig ganska omotiverad.
Edit. Varför folk rekommenderar hogre dos är för att steroider är ingen lek och dom tänker nog att om man ska "jävlas" med kroppen så kanske man borde få ut så mycket som möjligt av det.
.
Det är mer när folk börjar säga att man ska köra 500 test som grund och sedan dbollar I borjan av kuren for att samtidigt köra tren stackad ( da kliar jag mig själv I huvudet) for att det kan bli komplicerat for en novis när man inte vet hur alla prepp fungerar, och tren kan vara svårt att hantera da den korrumperar ditt huvud ju längre kuren går.
Nu ser jag att du kör 300 och det känns väl okej ändå och jag tror att du kommer börja marka resultat runt v 4-6. Håller dock fast på att du borde köpa test prop for att avsluta kuren da det är rätt jobbigt att vänta ungefär 5 half life (On top) på pctn for du kommer inte kunna dra en runk på typ 3=4 veckor.
Så länge du har aktivt test I kroppen som aromatizerar så kommer inte pct fungera.
Absolut inte overdosera adex, har en ganska lång haveringstid den med och tar du for mycket finns risk att du blir helt uttorkad I leder och gör illa sig själv så skulle vara noga med hur jag använder det. (typ när du blir bloated, känner dig som en flicka som kollar titanic inombords) da vet du att det är högt..
Ursäkta svenskan, skriver på engekskt tangentbord på telefonen.
Hoppas allt går väl (vilket det kommer göra)
Glom inte att träna stenhart under pct också så att du kan behålla dina gains även om du kommer känna dig ganska omotiverad.
Edit. Varför folk rekommenderar hogre dos är för att steroider är ingen lek och dom tänker nog att om man ska "jävlas" med kroppen så kanske man borde få ut så mycket som möjligt av det.
.
Håller med dig i mycket! 500mg kommer nog bli nästa kur om allt går bra med denna!
Jag vet att steroider inte är att leka med, har till och med köpt vitaminer och andra preparat som är betydligt dyrare än steroiderna i sig! Hälsan har ingen prislapp, så jag tror att alla mina hälsotillstånd i månaden kostar ca 2000-2300kr.
Och som du säger med arimadex så håller jag koll på bieffekter och tar blodtryck, för behöver man det så behöver man det!
Tänkte att jag ska sätta mig ner och skriva lite siffror i ett nytt inlägg, startvikt och hur jag tränar och äter, men idafläget ligger kosten på 100% inte druckit en droppe sedan nyår (drack inte mycket före det) jag har klippt sockret!
Vill som sagt köra en form av lean bulk! Vill i te satsa på en fysik som inte tar sig upp för trappor och snarkar som ett flyglar på nätterna