2023-03-24, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Jag tycker helt ärligt inte att der är en overdriven dos "500". Kommer förmodligen inte få några jobbiga sides utan det känns rätt cleant och bra. Jag förstar vad du menar med att folk slänger ur sig kör på xxx etc ungefär son när knarkarna berättar for dig vilken dos du bör ta för dom glomt bort vad som krävs när receptorerna är farska.

Det är mer när folk börjar säga att man ska köra 500 test som grund och sedan dbollar I borjan av kuren for att samtidigt köra tren stackad ( da kliar jag mig själv I huvudet) for att det kan bli komplicerat for en novis när man inte vet hur alla prepp fungerar, och tren kan vara svårt att hantera da den korrumperar ditt huvud ju längre kuren går.

Nu ser jag att du kör 300 och det känns väl okej ändå och jag tror att du kommer börja marka resultat runt v 4-6. Håller dock fast på att du borde köpa test prop for att avsluta kuren da det är rätt jobbigt att vänta ungefär 5 half life (On top) på pctn for du kommer inte kunna dra en runk på typ 3=4 veckor.

Så länge du har aktivt test I kroppen som aromatizerar så kommer inte pct fungera.

Absolut inte overdosera adex, har en ganska lång haveringstid den med och tar du for mycket finns risk att du blir helt uttorkad I leder och gör illa sig själv så skulle vara noga med hur jag använder det. (typ när du blir bloated, känner dig som en flicka som kollar titanic inombords) da vet du att det är högt..

Ursäkta svenskan, skriver på engekskt tangentbord på telefonen.

Hoppas allt går väl (vilket det kommer göra)

Glom inte att träna stenhart under pct också så att du kan behålla dina gains även om du kommer känna dig ganska omotiverad.

Edit. Varför folk rekommenderar hogre dos är för att steroider är ingen lek och dom tänker nog att om man ska "jävlas" med kroppen så kanske man borde få ut så mycket som möjligt av det.

.
Tack för ditt svar och tips! Uppskattas!

Håller med dig i mycket! 500mg kommer nog bli nästa kur om allt går bra med denna!
Jag vet att steroider inte är att leka med, har till och med köpt vitaminer och andra preparat som är betydligt dyrare än steroiderna i sig! Hälsan har ingen prislapp, så jag tror att alla mina hälsotillstånd i månaden kostar ca 2000-2300kr.
Och som du säger med arimadex så håller jag koll på bieffekter och tar blodtryck, för behöver man det så behöver man det!

Tänkte att jag ska sätta mig ner och skriva lite siffror i ett nytt inlägg, startvikt och hur jag tränar och äter, men idafläget ligger kosten på 100% inte druckit en droppe sedan nyår (drack inte mycket före det) jag har klippt sockret!
Vill som sagt köra en form av lean bulk! Vill i te satsa på en fysik som inte tar sig upp för trappor och snarkar som ett flyglar på nätterna
Citera
2023-03-24, 13:36
Medlem
Min första kur va nio månader. Sen 2 år, sen sex år till när jag tröttna på va off.
Citera
2023-03-24, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyrades
Min första kur va nio månader. Sen 2 år, sen sex år till när jag tröttna på va off.
haha känns som att det kan bli så för mig också! Hat ju varit på nu i 5 veckor och har väl inte börjat känna jättemycket förutom att jag svettas mer och kliver på sambon 1 gång per dag istället för 2 ggr I veckan! 🦍🥇 kan tänka mig känslan på vecka 10-12 att det känns bra! Ska ju köra slut på dessa vialer, eftersom jag kör 300mg i veckan blir kuren längre! Mellan 16-20 veckor
Citera
2023-03-24, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkejn
haha känns som att det kan bli så för mig också! Hat ju varit på nu i 5 veckor och har väl inte börjat känna jättemycket förutom att jag svettas mer och kliver på sambon 1 gång per dag istället för 2 ggr I veckan! 🦍🥇 kan tänka mig känslan på vecka 10-12 att det känns bra! Ska ju köra slut på dessa vialer, eftersom jag kör 300mg i veckan blir kuren längre! Mellan 16-20 veckor

Ja kura hårt sen gå över till testo p.
Kör det 4-5 månader, sen gå till en bra läkare och säg som det är. Slutar två veckor innan prov, tre möjligtvis. Säg att du kurat hårt länge och att du är motiverad till och sluta, sen gör dom test och du kommer ha 5-10 i testovärde om du är ordentligt nedstängd.
Beskriv depression, minskad libido, trötthet och att du mår skit.
Simsalabim så har du trt, nebido på recept var tionde vecka.
Testosterone Undercanonate 1 gram var tionde vecka.
Sen kör du testo P mellan sticken 8 veckor on och slutar två veckor innan nästa prov så kurar du lagligt.
Skulle någon testa dig visr du recept och säger att du tog det för tre dagar sen. Du har juridisk rätt att ha höga doser testo direkt efter stick, sticker du själv kan ingen motbevisa dig.

Jag cruisade på 1.5 gram i veckan i två år.
Den svenska största bb på mr olympia, en vän, inga namn nämda sa en gång till mig att han körde 7 gram i veckan, plus det andra. Kör man länge måste man pausa eller höja dosen.

Jag började på 500mg e5d, sen rätt snabbt till 500mg e3d testo e.
Det regnade trosor över mig. Kunde inte gå in på macken utan kassörskan ville knulla.
Man luktar testosteron dvs man, då vattnar det sig i trosorna.

Livet suger utan testo, once you pop, you cant stop.

Ja knulla, fitta, äta och gymma.
Ja bättre blir inte livet.
Senast redigerad av kolsyrades 2023-03-24 kl. 15:25.
Citera
2023-03-27, 12:45
Medlem
Idag (måndag) sätter jag veckans 1a stick test E 150mg. (Andra sticket blir på torsdag vilket blir 300mg i veckan, jag använder mig av märket pharmaqo)

Jag har precis startat 6e veckan och har tänkte köra mellan 16-20 veckor.

Så hur går det? Hur känns det? Just med PIP tycker jag det går bra, första 2 injektionerna kändes men var förväntat, men efter det har det rullat på, har väll blivi lite svullet runt injektion punkten men inget som gör ont eller dylikt, man är ju ny med detta så man är ju lite skakig med handen då man ska aspirerar.

Nu såhär efter 5 veckor vet jag inte om jag känner så mycket? Något svettigate då jag tränar, kanske lite kåtare samt lite starkare. Men samtidigt så har jag ju hållt min diet till 100% så man får ju fina resultat bara där! Men har inte fått massa "random boners" ännu som många verkar säga är ett tidigt tecken.

Jag har gått från 85,8kg till 89,1kg på dessa veckor vilket jag är nöjd med, vill ju som sagt köra en lean bulk så äter väldigt mycket fast "bra mat"

Sen så kan man ju själv tycka "fan det händer ju inget" men när man träffar kompisar eller bekanta man inte sett på ett tag så nämner dom att "jävlar vad biffig du ser ut!"

Kör PPL 6 gånger I vecka. 3000 kcal (vilket jag ska öka nästa vecka, men går fortfarande upp i vikt på det)
Blir ca 230-250g protein per dag och resten fördelar jag ut på fett och kolhydrater (brukar dock inte blir så mycket mer än 60-70g fett)

Ska även ta blodprov nu efter vecka 7 och ser hur landet ligger!

Hoppas någon vill följa denna kurrapport och tycker den ser okej ut! 😁Mvh
Citera
2023-03-27, 14:14
Medlem
Citat:
Idag (måndag) sätter jag veckans 1a stick test E 150mg. (Andra sticket blir på torsdag vilket blir 300mg i veckan, jag använder mig av märket pharmaqo)

Jag har precis startat 6e veckan och har tänkte köra mellan 16-20 veckor.

Så hur går det? Hur känns det? Just med PIP tycker jag det går bra, första 2 injektionerna kändes men var förväntat, men efter det har det rullat på, har väll blivi lite svullet runt injektion punkten men inget som gör ont eller dylikt, man är ju ny med detta så man är ju lite skakig med handen då man ska aspirerar.

Nu såhär efter 5 veckor vet jag inte om jag känner så mycket? Något svettigate då jag tränar, kanske lite kåtare samt lite starkare. Men samtidigt så har jag ju hållt min diet till 100% så man får ju fina resultat bara där! Men har inte fått massa "random boners" ännu som många verkar säga är ett tidigt tecken.

Jag har gått från 85,8kg till 89,1kg på dessa veckor vilket jag är nöjd med, vill ju som sagt köra en lean bulk så äter väldigt mycket fast "bra mat"

Sen så kan man ju själv tycka "fan det händer ju inget" men när man träffar kompisar eller bekanta man inte sett på ett tag så nämner dom att "jävlar vad biffig du ser ut!"

Kör PPL 6 gånger I vecka. 3000 kcal (vilket jag ska öka nästa vecka, men går fortfarande upp i vikt på det)
Blir ca 230-250g protein per dag och resten fördelar jag ut på fett och kolhydrater (brukar dock inte blir så mycket mer än 60-70g fett)

Ska även ta blodprov nu efter vecka 7 och ser hur landet ligger!

Hoppas någon vill följa denna kurrapport och tycker den ser okej ut! 😁Mvh
Majoriteten av din viktökning är nog mestdels vatten. Du har inte lagt in någon ai, eller?

Enanthate börjar kännas på riktigt efter ca 5-6 veckor. Så du får nog några fina veckor framöver Det gjorde det iallafall för mig!

Mvh
SM
Citera
2023-03-27, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Majoriteten av din viktökning är nog mestdels vatten. Du har inte lagt in någon ai, eller?

Enanthate börjar kännas på riktigt efter ca 5-6 veckor. Så du får nog några fina veckor framöver Det gjorde det iallafall för mig!

Mvh
SM

Precis! Måste ju vara mest bara vattentvikt! Har inte någon ai för tillfället, tänkte att jag slänger i det ifall det börjar dyka upp mer östrogena punkter, men har varken fått acne, bloated, oljig hy, högt blodtryck ännu. Känns som att den risken är mindre då man delar upp injektionerna så nivåerna får hålla sig mer i nivå.

Jaa nu får man hoppas att det börjar hända grejer snart! Har ju precis passerat 5 veckor så borde kanske börja strax! 😁
Citera
2023-04-21, 08:51
Medlem
Liten uppdatering för den som är intresserad!

Andra sticket på vecka 9 gjordes igår!

Startvikt 85kg ish och idag 92kg.
Kosten går utmärkt, räknar kalorier till punkt och pricka och har varken ätit socker eller druckit en droppe alkohol under dessa veckor!

Bieffekter: inga alls skulle jag väl kunna säga, kanske att jag svettas lite mer samt någon enstaka finne, men är inte ens säker att det kommer från testot.

Bra effekt: går upp i vikt utan att jag ser fetare ut, skulle säga att axlar och traps ser lite "puffiga ut" och när jag mäter med måttbandet så verkar då allt växa, många kläder i garderoben som jag har fått packa undan för att jag tar mig inte i dom.. många kompisar och bekanta ser stor skillnad och man får mycket fina kommentarer.

Skulle dock inte säga att jag känner något annat! Inte så att jag går runt med bånge och vill slita mig i grisen 30ggr om dagen som många säger, inga humörsvängningar eller euforisk känsla som en del pratar om. (Kanske testat är feldoserat?)

Tar blodprov till veckan, skulle ha gjort det för någon vecka sedan men pga personliga själ har jag inte kunnat. Blodtrycket ser bra ut,

Planen är att köra 16 veckor med måste beställa en vial till och tänkte då att jag använder upp allt, så kommer nog bli 18 veckor!

Käkar även : trained by jp love heart, vital support, vitamin d, multivitamin , zink, c vitamin, omega 3 samt supplement needs glutathione. Liposomal. Samt collagen och glutamine. Dricker även ett glas med äppelcidervinäger och citron + glutamine det första jag gör då jag stiger upp.

Vitaminerna är dyrare än själva kuren, men mitt mål är att göra detta så nyttigt som "möjligt" så hälsan har ingen prislapp! Sparar mycket deg på att skippa alkohol och socker ändå haha.

Mvh Hulkejn
Citera
2023-04-26, 18:59
Medlem
Nog kom blodprovet tillbaka! Har inte fått svar på alla markörer ännu,

S-östradiol = 346 pmol/L
S-LH = <20 E/L
S-SHBG= 16 pmol/L

Alla blodvärden såg bra ut, nu väntat jag bara på svar angående testosteron nivåerna!

Men! Hur är mitt östrogen? Tycker det verkar aningen högt för 300mg I veckan? Har dock inga dåliga sidoefftekter, känner alltså 0! Kanske lite finnar på ena axeln men det är då inget jag ens tänker på!

Är det någon idé att köra 0,25mg arimadex dom dagar jag nålar in mig i skinkan? Många säger att det är bra med högt östro så länge man inte får biverkningar av det eftersom att det hjälper att bygga massa!
Citera
2023-04-27, 11:25
Medlem
Nu kom även svaret för testat!

S-testosterone = 73 nmol/L
S-testosterone bioakt = 62 nmol/L
Citera
2023-04-27, 17:38
Medlem
Citat:
Nu kom även svaret för testat!

S-testosterone = 73 nmol/L
S-testosterone bioakt = 62 nmol/L

Vad var din kur igen? 250mg i vecckan eller vad?
Citera
2023-04-28, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Vad var din kur igen? 250mg i vecckan eller vad?

300mg! Uppdelat på 2 stick! (Måndagar och torsdagar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in