2023-02-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Goofy
Tanken finns i bakhuvudet tanken ploppar fram titt som tätt.
Jag har föreslagit vid flera tillfällen att han ska sätta fyr på ett vin fat för sedan sitta där inuti och snutta på vin och njuta av den tilltagande värmen. Jag har tillochmed erbjudit att lägga på locket och vara kvar tills endast två DM breda metall ringar finns kvar.
Trots bitande kyla denna vinter, så har han avböjt mitt erbjudande. Väldigt synd då han hade gjort många en stor tjänst.. Han lär ju ha det hett om öronen dit han e på väg..Så varför inte börja vänja dig vid detta redan nu..
Haha...bra tänkt där....vet du var han heter och var han finns?
Citera
2023-03-07, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Goofy
Tanken finns i bakhuvudet tanken ploppar fram titt som tätt.
Jag har föreslagit vid flera tillfällen att han ska sätta fyr på ett vin fat för sedan sitta där inuti och snutta på vin och njuta av den tilltagande värmen. Jag har tillochmed erbjudit att lägga på locket och vara kvar tills endast två DM breda metall ringar finns kvar.
Trots bitande kyla denna vinter, så har han avböjt mitt erbjudande. Väldigt synd då han hade gjort många en stor tjänst.. Han lär ju ha det hett om öronen dit han e på väg..Så varför inte börja vänja dig vid detta redan nu..
då så......vi fixar en grupp som går runt med baseballsträ och piskar på alla muppar så lär dom inte bli långvariga i Kristianstad. Min bror och hans vänner gjorde så på 70 talet mot narkomaner och dom försvann ifrån staden han bodde i. Fanns ingen pundare som vågade sitta i stan.
Citera
2023-04-19, 09:22
Medlem
Musslan39s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boatdrinkz
Nu tydligen släppt då misstankegraden var för svag för häktning. Så i natt brinner det säkert igen.

Man häktas inte för bilbränder... det klassas som skadegörelse och är belagt med böter. Det svider för män och kvinnor i uniform att plocka in snubben, förhöra, få ett erkännande direkt och sedan släppa ut honom igen. Det svider ännu mer för de som får bilen förstörd av en psyksjuk pyroman som inte har ett öre i sitt namn att betala med.
Citera
2025-11-21, 02:02
Medlem
Nu brände han ner kollektivet I Nosaby för någon vecka sedan. Tredje gången han eldar upp allt jag äger, misstänker jag är en nagel i ögat på han för håller inte truten I berättar allt jag vet till snuten. Synd polisen inte lyssnar på mig när dessa 9 bränder var för sa till dom att han har bytt skor för de skorna han hade på sig då hittade han i det rummet jag ockuperade I föreningenshus. Japp det var MIG han försökte bränna inne då han trodde jag bytt låsen på huset när det var polisen dagen innan som gjorde en avhysning. Så han gick fri från dessa bränder då de kunde inte binda skorna han hade på sig till de andra 8 brottsplatser. Men men jag fortsätter vara den där irreterande nageln I ögat och förser polisen med den info jag kommer över och hoppas de kan sätta han för mordbrand snart
Citera
2025-12-09, 10:47
Medlem
Herregud om det stämmer du beskriver så tycker jag synd om dig. Slå folk som är sjuka. Förstår du kanske inte är mer än 15år mentalt.
Hoppas du inte skaffade barn och de utvecklar beroende.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper33
då så......vi fixar en grupp som går runt med baseballsträ och piskar på alla muppar så lär dom inte bli långvariga i Kristianstad. Min bror och hans vänner gjorde så på 70 talet mot narkomaner och dom försvann ifrån staden han bodde i. Fanns ingen pundare som vågade sitta i stan.
Citera
2025-12-17, 17:51
Medlem
13 bränder i stan de senaste 2 månaderna. Man i 40 års åldern gripen i tid för branden på Lillö men släpptes igen. Man i 40 års åldern gripen igårkväll för bilbranden i gallerian. Är det samma man som förekommit tidigare i tråden?
Citera
2025-12-20, 12:47
Medlem
Är han Zigenare ?
Citera
2025-12-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Är han Zigenare ?

Hans familj är ursprungligen från Sandžak så han är väl typ mixad bosnier/montenegrin/serb... säkert en skvätt zigenareblod också 🤷‍♀️
Citera
2026-01-10, 12:35
Medlem
Är det samma som blev häktad för branden i Gallerian för någon vecka sedan? Det har slutat brinna i Kristianstad tydligen. Det brann ganska frekvent i november och december. 2-3 ggr på ett cafe, ett otal papperskorgar ett garage och någon container.

https://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/man-i-40-arsaldern-misstankt-for-galleriabranden/
Citera
2026-01-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Hans familj är ursprungligen från Sandžak så han är väl typ mixad bosnier/montenegrin/serb... säkert en skvätt zigenareblod också 🤷‍♀️
Vad heter han?
Citera
2026-01-21, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El23
Vad heter han?

Hans namn finns väl redan i tråden 🤔
*edzo Ma*kisic

*R
Citera
  • 3