2022-09-04, 17:50
Medlem
Fabrorblås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Någon fjåne från näsby tydligen.

Markisic
Citera
2022-09-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabrorblå
Markisic

R.Markisic?
Citera
2022-09-05, 06:11
Medlem
Fabrorblås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kstadnyfiken
R.Markisic?

Det vi vet, man mellan 35-40, skriven på näsby. Känd utav polisen i dessa sammanhang tidigare.

Har jag fel så har har fel men det stämmer väldigt väl in på denna individ.
Citera
2022-09-06, 14:53
Medlem
Nu tydligen släppt då misstankegraden var för svag för häktning. Så i natt brinner det säkert igen.
Citera
2022-09-07, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boatdrinkz
Nu tydligen släppt då misstankegraden var för svag för häktning. Så i natt brinner det säkert igen.

Där fick du rätt - två bränder inatt.
Citera
2022-09-07, 14:30
Medlem
Vad är hans syfte?
Arg på systemet?
Behöver någonstans att bo? -fängelse?
Eller enbart psykiskt sjuk?

Visst eldade han på gamla sjukhuset också på ladsarettsboulevarden för ett tag sen, innan det revs?
Så vem e han och vad vill han?
Citera
2022-09-07, 19:50
Medlem
2 bränder på 2 olika skolor igår och bilbrand. Strax efter att han släpptes... undrar med om han är arg på systemet eller vad som är fel ?
Citera
2022-09-08, 02:47
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstera66
Vad är hans syfte?
Arg på systemet?
Behöver någonstans att bo? -fängelse?
Eller enbart psykiskt sjuk?

Visst eldade han på gamla sjukhuset också på ladsarettsboulevarden för ett tag sen, innan det revs?
Så vem e han och vad vill han?

Arg på systemet men i första hand psykiskt sjukt. Det är inte första gången snuten tar honom för bränder, men var gång släpper de honom. Förr eller senare så tar en privatperson saken i egna händer så vi slipper fler bränder.
Citera
2022-09-12, 22:19
Medlem
Någon som har FUP på tidigare brott? Varför blev han frisläppt?
Citera
2022-10-12, 04:03
Medlem
Jag vet mycket väl vem det är och han som jag tillhör de hemlösa i Kristianstad. Lovar er vi hemlösa gör de vi kan för att polisen ska hålla honom inlåst. Sedan i lördags så har han varit direkt inblandad i tre bilbränder natten till söndagen ytterligare tre bilbränder natten till måndag, senare på måndag runt kl 16 brinner en rullator upp vid husknuten vid Cafe David sen har vi idag två mindre bränder vid härbärget (igen) runt kl 22. Polisen tar in han, han erkänner , han släpps om o om igen, samma gamla visa SÅ TRÖTT PÅ DET!!

/en hint: Admin 18-19...
Senast redigerad av Miss.Goofy 2022-10-12 kl. 04:05.
Citera
2022-10-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Goofy
Jag vet mycket väl vem det är och han som jag tillhör de hemlösa i Kristianstad. Lovar er vi hemlösa gör de vi kan för att polisen ska hålla honom inlåst. Sedan i lördags så har han varit direkt inblandad i tre bilbränder natten till söndagen ytterligare tre bilbränder natten till måndag, senare på måndag runt kl 16 brinner en rullator upp vid husknuten vid Cafe David sen har vi idag två mindre bränder vid härbärget (igen) runt kl 22. Polisen tar in han, han erkänner , han släpps om o om igen, samma gamla visa SÅ TRÖTT PÅ DET!!

/en hint: Admin 18-19...
Slå ihjäl honom så slipper vi detta samhällsdrägg.
Citera
2023-02-19, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper33
Slå ihjäl honom så slipper vi detta samhällsdrägg.

Tanken finns i bakhuvudet tanken ploppar fram titt som tätt.
Jag har föreslagit vid flera tillfällen att han ska sätta fyr på ett vin fat för sedan sitta där inuti och snutta på vin och njuta av den tilltagande värmen. Jag har tillochmed erbjudit att lägga på locket och vara kvar tills endast två DM breda metall ringar finns kvar.
Trots bitande kyla denna vinter, så har han avböjt mitt erbjudande. Väldigt synd då han hade gjort många en stor tjänst.. Han lär ju ha det hett om öronen dit han e på väg..Så varför inte börja vänja dig vid detta redan nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in