2022-09-02, 01:33
Medlem
Ingen aning om joint ens är cannabis eller om jag är rätt. Stod bredvid tre (tror jag) som rökte joint i minst tio minuter och andades in rök. Känner mig helt lost, förtvivlad och förvirrad. Samtidigt känner jag mig som att jag kan ta över hela världen, att jag är bäst. Jag vill bara tjöta och käka mat. Kan en bli lätt hög på att andas in. Kan ha tagit något dock för delar är som en dimma och saker har hänt utan att jag verkar veta om det.
Citera
2022-09-02, 01:40
Medlem
Pelle-Poliss avatar
Nej, det krävs ett slutet utrymme och en jävla massa haschtomtar som bolmar på om du som passiv rökare ska bli dödsknarkad.

Det du upplever nu är något som i alkoholens värld kallas fjortisfylla.
Citera
2022-09-02, 02:24
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Polis
Nej, det krävs ett slutet utrymme och en jävla massa haschtomtar som bolmar på om du som passiv rökare ska bli dödsknarkad.

Det du upplever nu är något som i alkoholens värld kallas fjortisfylla.

Ja, eller så kallad placeboeffekt.
Citera
2022-09-02, 02:24
Medlem
Pelle-Poliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Ja, eller så kallad placeboeffekt.

Same same.....
Citera
2022-09-02, 05:08
Medlem
lyxelitistens avatar
Du kan ha upplevt att energier smittar av sig. När jag var ung så var jag ute en natt och såg en snubbe på avstånd. Då var det som en lilafärgad boll av energi som flög ut ur hans kropp mot mig. Bollen studsade tillbaka och träffade honom och då vek han sig dubbelt och började spy.
Citera
2022-09-02, 05:51
Medlem
Bidens avatar
Haha en gång satt jag bredvid nån som rökte jointar och då pissade jag positivt på thc, benzo o ladd.
Citera
2022-09-02, 09:05
Medlem
flashbackkalles avatar
Låter bara som att du försöker dra ihop alla klyschor ang. röka och bli bäng. Jag röstar på trams.
Citera
2022-09-02, 09:08
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Haha placeboeffekten
Citera
2022-09-02, 09:57
Medlem
BigFatCones avatar
Om du hade sagt att du hade suttit i en bil i fem timmar, där alla utom du hela tiden puffade på varsitt rökverk.. Så hade jag nog ändå sagt att det är placebo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in