2022-09-02, 08:25
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det var ju verkligen ingenting de presenterade. De slår på stora trumman och så blir det knappt en blöt fis av alltihop. Om detta är det bästa de har i verktygslådan så här nära valet så är det sorgligt. Tråkigt att valen nu för tiden aldrig handlar om sakfrågor, det handlar alltid om Sverigedemokraterna.

Jo, de har tyvärr absolut inget annat att komma. Att stigmatisera väljare och debatt är deras enda vapen.. tragiskt
Citera
Medlem
Carnills avatar
Vilket jäkla skämt! Finns det verkligen någon som kan ta dessa två skojare på allvar? Det har var rena skämtet. "Med det sagt så är vi redo att svara på frågor", så stängs det ner, hahahahaha.

Inte går det att kommentera heller, inte för mig i alla fall. Det här är alltså Sveriges största parti.. vem kan ha nåt förtroende för dessa desperata krakar?
Citera
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Kollar presskonferensen just nu.
Ni som var med på den gamla goda tiden i Sverige , tycker ni inte att Hultqvist & Ygeman påminner mycket om Humle & Dumle ?

Nja, Magnus och Brasse kanske?
Citera
Medlem
Glödskals avatar
Pressträff: "Rösta inte på våran motståndare".
Citera
Medlem
Jag som inte tänkt rösta alls (Har t.o.m eldat upp valsedeln) kommer troligtvis rösta efter det här; det går med id i rätt vallokal på valdagen utan röstkort.
Citera
2022-09-02, 08:26
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Ygeman: "... [SD] målar ut sina politiska motståndare på ett väldigt ofördelaktigt sätt."

Men vänta nu ...

Hahahahahahaha.... den pappskallen har ingen heder i kroppen. Vad fan gjorde han precis med SD?

FD Socialdemokrat.. men inte längre
Citera
2022-09-02, 08:26
Medlem
Stört.

Ligger Flashback nere hela tiden? Är det också S
Citera
2022-09-02, 08:28
Medlem
Erik Östs avatar
"Vårt Sverige kan bättre" kan man tycka!
Citera
2022-09-02, 08:28
Medlem
Sverigedemokraterna bör redovisa vilka kontakter partiet har haft med Ryssland före och efter invasionen av Ukraina. Det säger försvarsminister Peter Hultqvist (S) på en pressträff där Socialdemokraterna pratar om ”det säkerhets- och utrikespolitiska hotet som Sverigedemokraterna utgör”.

Låter som kommunism i mina öron.
Citera
2022-09-02, 08:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Haha, håller med. Till och med jag som hatar sosseriet skämdes å deras vägnar. Det värsta skit jag någonsin sett och hört politiskt sett.
Haha, vi får ändå se det positiva i det hela. Det blev en bra start på helgen!
Citera
2022-09-02, 08:31
Medlem
HLundborgs avatar
Det är så uppenbart hur tiden runnit ifrån sossarna och hur man nu gör allt för att klamra sig fast vid makten. Man kan riktigt se framför sig hur de med gråten i halsen brölar om fusk och botarmeér där de sitter på sina hästar med dragna svärd och ser hur motståndarnas pansarvagnar närmar sig...
Citera
2022-09-02, 08:32
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Väldigt tunt av S. Desperationen och maktfullkomligheten har stigit S över huvudet. Går det att ta partiet seriöst igen? Eller förstår de själva att de är uträknade under en lång tid framöver och därmed är det värt att riskera.

Anmälan för förtal mot hela svenska befolkningen vore på sin plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in