2022-09-02, 08:38
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Ygeman måste vara den vidrigaste politikern i svensk politik, fullkomligt själlös. Hultqvist är förvisso värdelös, men han kan inte rå för att han är efterbliven.

Hultqvist; försvarsministern som var för klen i huvudet för att klara militärtjänsten.
Citera
2022-09-02, 08:40
Medlem
Ok vi tänker lite djupare nu

När Reinfeldt sa 2014 "öppna era hjärtan"

Det första jag tänkte på då, var att han inte ville vinna valet. Kan inte finnas en enda strateg som sa det där var klokt..

Sossar är makten över allt! Så har svårt att tro det, men det måste vara på något sätt att de vill förlora? För ingen strateg kan sagt att detta var klokt.
Citera
Medlem
Stones avatar
Mina damer och herrar. Detta var ett patetiskt magplask. Jag är fan i djup chock. De står och påpekar två felaktiga saker; Jimmie Åkesson kunde inte välja mella Biden som person och Putin som person. Båda representerar vad som är fel i världen. Men Jimmie står bakom det amerikanska statsskicket - demokrati och kapitalism. Gårdagen bullkalas var alltså skrivet av en person som ville "fira" (minnas) nazisternas angrepp mot Polen. Man får inte ge Aftonbladet och sosseriet sådana köttben.

Sverigedemokraterna föredrar värdekonservativa miljöer framför vänsterflum. Det hör vi i Jimmies "gör Sverige bra igen" med flirt till Trump. Vilka länder står för detta? Frankrike? nej, det gamla östeuropa och jag förstår för helvete inte vurmandet för vissa öststatsländer. Men de är värdekonservativa.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Det ryktas om att Morgan också var med men nådde inte upp till podiet.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3D
Jag som inte tänkt rösta alls (Har t.o.m eldat upp valsedeln) kommer troligtvis rösta efter det här; det går med id i rätt vallokal på valdagen utan röstkort.

Det går att beställa nytt röstkort. https://www.val.se/att-rosta/vem-har-rostratt/bestall-rostkort.html
Citera
2022-09-02, 08:41
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern

Hahaha, underbart!
Citera
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatManJoe
Har röstat S i de senaste 4 valen, den här sista valkampanjen har varit katastrof och dagens pressmeddelande är droppen, det var sista gången jag röstade S och första gången jag kommer rösta SD. Det här var det sjukaste jag sett och hört inom politik...

Man kan alltid hoppas att fler resonerar som du gör!

Satt och beskådade spektaklet som en fågelholk..
Väntade också på frågestunden som aldrig blev av?

Försöker fortfarande smälta vad det var jag egentligen bevittnade..
Citera
Medlem
Stones avatar
Fan jag blev deprimerad av det där.
Citera
2022-09-02, 08:43
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern

Mogge och Hallengren är portade av egna partiet inför valet eftersom sosseriet själva insett att de skrämmer bort väljare.
Citera
Medlem
Grevelesevis avatar
Klockan 10 håller Jimmie Åkesson en pressträff om partiets bostadspolitik, men väntas då även ytterligare kommentera Socialdemokraternas pressträff.

Blir inte svårt att slå sönder den halmgubben för Åkesson.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
S är patetiskt rädda att förlora makten mot slutet av alla valrörelser. Alla osanna, usla och lumpna metoder verkar vara tillåtna i deras bok, för att de ska klamra sig fast vid maktens grytor. Tragiskt.

Räcker med 3 ord för att sammanfatta detta episka lågvattenmärke av sossarna: Genant. Farligt. Ovärdigt.
Citera
2022-09-02, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Olagligt?!
Även om hennes påstående vore en lögn (det vet vi inte) så är det inte olagligt att ljuga. Eller menar du att brottet "lögn" finns i brottsbalken?

Du gjorde just min kväll!

Man får inte sprida dynga om folk i syfte att förstöra. Det är olagligt och straffbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in