Helt rätt! SD måste terrorklassas! Järnrörsligan är rasister och utgör ett hot mot allas lika värde, fatta! Utspel mot nyanlända, homosexuella, det är fan inte ok! Rasismen finner inte gränser. Bra att Socialdemokraterna sätter punkt nu för SD! Inte en dag för tidigt. Finland förbjöd nmr, nu förbjuder vi SD! Helt rätt!
Sossarna vill skrämma upp svagsinta personer som tvekar inför valet men det kommer inte hjälpa. Det har inte gjort det tidigare och kommer inte hjälpa nu heller.
Sossarna kan inte acceptera att många i landet inte vill ha deras sosseri och förstörelse av landet. DDR2.0.
Skulle inte förvåna mig om S sjunker i mätningarna.
På tal om säkerhet. Extra komiskt blir det när folk skjuts ihjäl på löpande band i Sverige under Sossarnas styre. Eller när Sossarna skickar ner miljarder av biståndet till terrorist-organisation i Kurdistan.
Vad hände med Sossarna egentligen?
Hade egentligen tänk rösta blankt i valet, men nu efter den här veckans smutskastningskampanj mot SD så kommer jag lägga min röst på dem i ren protest.
Då har du svalt betet. Media och andra politiska partier gör allt I sin makt för att SD ska segra.
Sossarna vill skrämma upp svagsinta personer som tvekar inför valet men det kommer inte hjälpa. Det har inte gjort det tidigare och kommer inte hjälpa nu heller.
Sossarna kan inte acceptera att många i landet inte vill ha deras sosseri och förstörelse av landet. DDR2.0.
Skulle inte förvåna mig om S sjunker i mätningarna.
På tal om säkerhet. Extra komiskt blir det när folk skjuts ihjäl på löpande band i Sverige under Sossarnas styre. Eller när Sossarna skickar ner miljarder av biståndet till terrorist-organisation i Kurdistan.
Vad hände med Sossarna egentligen?
Eller hotar rikets säkerhet genom att outsourca viktig data från transportverket.
Det sossarna inte fattar är att alla dessa drev bara gör att SD ökar. Absolut att Sverige kryllar av blåögda kärringar (min egen mor inkluderat tyvärr) som går på dessa utspel, men saken är att dessa personer som går på liknande saker till 99% är folk som röstar rödgrönt redan och har gjort i 20år eller liknande.
Är knappast många som tänkt rösta på SD som ändrar sig efter liknande desperata utspel och istället går och röstar på Maggans parti liksom?
Visst dom kanske lyckas få 0.5% att byta parti från SD men då lär ju dessa röster hamna hos M eller L eller KD helt enkelt.
Sedan tillkommer istället typ det dubbla antalet väljare som istället för att skita i valet nu lägger sin röst på SD antingen för att man är less på liknande utspel eller för att man är emot mobbning och vill stödja "the underdog" eller för att man bara tycker det är roligt att rösta på det partiet som skapar mest kalabalik i media osv.
Många 18-20åringar skiter fullständigt i sakpolitik precis som jag och mina vänner gjorde i den åldern, vi röstade på det partiet som vi visste skulle skapa mest sura miner hos diverse PK-lärare och dylikt man hatade på den tiden 😅
Ryssland har understött populistiska missnöjespartier runt om hela västvärlden över lång tid, så det är klart att det finns en befogad oro, speciellt i dessa tider.
Hahaha har undrat i flera år när clownshowen ska upphöra. Har slutat undra. Eller, undrar lite fortfarande hur långt det kan gå.
Inte en tvekan om att folk kommer lyssna och sedan tänka, mmm men vad bra sagt, jag gillar inte säkerhetsrisker, det vore en röst på sossarna! Kärnsosse liksom. Allt de säger är ju så braaaaa.
"Sverige ska vara tryggt för alla" "alla ska ha råd med sjukvård" mmm vad bra jag håller meeeeed!