[quote=Bankkonsulten|81476336]
https://via.tt.se/pressmeddelande/pressbrief-med-peter-hultqvist-och-anders-ygeman-om-det-sakerhets--och-utrikespolitiska-hotet-som-sv erigedemokraterna-utgor?publisherId=142377&releaseId=3329391
Vad kommer att sägas? Nya skandaler de bett Expo gräva upp eller det gamla vanliga tugget om Putin, trollfabriker och MC-gäng?
Kommer S lyckas eller bara ta pajkastningen till en ny nivå som driver fler till SD?
Kul också att Ygeman som fick avgå efter att ha hotat rikets säkerhet genom att läcka Transportstyrelsens data till Ryssland ska leda pressträffen.[/QUO
Det är väl tyvärr mer ett önsketänkande att Herr Svensson skall förstå att Sossarna är det brunaste partiet vi har i Sverige men Maggan Haggan och CO håller i och tyvärr så är det väl så att SD alltid kommer att få ta den rollen även om så inte är fallet!
Skit samma i vad S säger, jag hoppas bara på att Svenska folket tar sitt förnuft till fånga och om än sent faktiskt förstår hur det ligger till!
Om inte, kan det komma till att Sverige ytterligares får en Laserman och/eller Peter Mangs!
Ta mig inte fel nu för det han gjorde är inte förlåtligt men jag kan på ett sätt emptisera (dock inte sympatisera!) för varför Breivik gjorde det han gjorde. Han insåg helt enkelt att sin eget land har gått käpprätt... Så alla ni, rösta rätt så vi inte får en sån galning i Sverige men fan vad nära det är nu. Först Anna Lindh och senast Ing-Marie Wieselgren som dog trots att det nu kommer ut att anfallet var riktagt mot Annie äckliga Lööf!. Skiter på vad ni röstar för så länge det är höger! Sossarna och deras dörrmattor måste bort!!!