• 1
  • 2
2022-08-31, 23:51
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Är hon sval när du dyker upp på torsdag är det antagligen för att hon förväntade sig en KLIPPTID av dig (därav ”ta med vid nästa klippning”). Är hon däremot genuint glad så finns i vart fall förutsättningarna för genuin vänskap eller mer än så.
Men som sagt är mottagandet lite stelt på torsdag så är dörren stängd. Då är du bara en kund och inget annat.

Exakt

och jag hoppas inte på nåt egentligen, hur det än blir så är det fine
Citera
2022-09-01, 03:58
Medlem
Merwinnas avatar
Friskt vågat, hälften vunnet! Det finns fler frisörer. Om du har läst henne fel, och hon bara smörjer dig för att du ska komma dit och klippa dig och betala henne ofta - ja, då VET du ju det sedan. Och behöver aldrig träffa henne mer. Det är inte ens i närheten av så illa, som när man visar ett intresse för en person av motsatt kön, som visar sig vara oönskat tillbaka, på jobbet eller i skolan - dit man sedan måste fortsätta gå varje dag...

(Fast OM det är så att hon bara tänker "kundlojalitet", så är det oprofessionellt. SÅ långt får man inte gå.)
Citera
2022-09-04, 04:46
Medlem
Skit i det, det kmr gå över. De e din frisör hon e trevlig för hon får pengar okej och du blir kär bara för hon rör vid dig och e snäll, du kmr framstå som otroligt desperat
Citera
2025-05-17, 08:11
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Get in line, du är en av alla andra som hon flörtar med
Exakt typiskt snygga kvinnliga frisörer gör så för att få mer kunder.
Citera
2025-05-17, 08:29
Avstängd
Förr i tiden när man gick till frissan så var det ett par man ville sätta på. En äldre milf, och så en lite yngre med kort hår och tajta kläder. Hon gled runt mig som en katt och jag hade säkert tokstånd (minns inte)
Citera
2025-05-17, 12:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Exakt typiskt snygga kvinnliga frisörer gör så för att få mer kunder.

Eller för att fånga någon bra man. Jobbade t.ex. själv många år med ryssar, kommer dock inte riktigt ihåg om det var när vi var jobbarkompisar eller om det var när de jobbade hos mig när jag hade eget. Hur som helst när jag nämnde att jag behövde klippa mig så blev jag rekommenderad en salong i centrala Sthlm. Och vad mötte mig där då? Jo, någon som hade platsat i vilken porrfilm som helst. Dock förstod jag att det inte skulle blivit direkt gratis att stoppa in kotten där så det fick stanna vid en klippning.
Citera
2025-05-17, 16:02
Medlem
Hur gick det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem