Det är fredag, det är kväll och vi ska ut och dricka öl.. äntligen.. jag har suktat hela veckan!!
Jag kommer lite tidigare än vi sagt, beställer in 3 sköna och dricksar tjejen som giver mig pilsner.
Hon ler, hon vill ha mig senare..
Jag kollar på klockan efter en stunds stirrande in i vimlet, dom skulle varit här för tio minuter baklänges på klockan.
Jag sveper mina öl och rapar högt, nu är det dags att gå på herrarnas!
Hade sedan tidigare lokaliserat vart rätt dörr är, så det inte blev som förra helgen, då jag blev portad från en lokal pizzeria.
Väl inne på dass hade jag ställts inför två val, pissoaren eller ett bås - pissoaren är ledig, vi kör.
Det sitter små avskiljare här, det här stället har klass!!
Jag föreställer mig.. dripp, dropp, plums i en kopp.
Kisset börjar flöda.
Dörren öppnas, in kom en man som jag omedelbart tyckte såg... annorlunda.. ganska feminin...
Han ställer sig precis bredvid mig, trots gott om platser till vänster, öppnar gylfen och efter en stund börjar också kissa.
Det tog en evighet att kissa för mig, det verkligen bara fortsatte välla ur mig, en kaskad av urin skvätte hårt mot porslinet.
Han börjar titta över avskiljaren, rakt på min penis, och säger...
Hej! Det var inte illa!
Jag blev avbruten och slutade kissa, men kände fortfarande trycket i blåsan.
Va fan kollar du på min kuk!? sa jag med min mest stenhårda röstnivå, samtidigt som jag spände blicken på honom.
Han säger, du skulle väl inte slå en tjej? jag har snart gått igenom alla mina operationer!
Kunde inte längre hålla mig, kuken kändes som en brandslang som bara fylldes, jag började kissa precis överallt!
Det blev piss på golvet och taket, pisset låg överallt! Det lukta piss i korridoren!!!
En väktare kommer in, sliter tag i mig och skriker -Du ska med här!!!! Polisen vill prata med dig!
Det blev att åka polisbil den här kvällen, jag kissade i baksätet också.
Låt mig sammanfatta, jag är helt okej med att dela toalett med er.
Vi hörs nästa gång <3 den här bjuder jag på-