• 5
  • 6
2022-08-31, 10:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
En pundare hade du inte haft en chans emot. Hör att du inte vet vad du pratar om.

Är inte den bästa fightern men definitivt inte den sämsta. Truth of today. Den som vet den vet liksom. Tony var namnet.

Men till saken hör att när man attackerar ngn utan förvarning så får man det övertag man behöver & har man lite kraft i sitt slag eller spark så är det klart. Men ibland går det fel & dom slår tillbaka. Blir lite xtra roligt med motstånd. För i slutändan förlorar han. Man ger sig liksom inte på ngn som är ett hot. Man tar den pissluffare man anser vara vek & soft. Inte fegt, bara kul.

Det är moraliskt rätt att misshandla pundare, uteliggare & tiggare. Dessutom är det roligt.
I Malmö kvistade.vi en uteliggare. Han var ktaftigt berusad. Helt okontaktbar. Vi drog av byxorna på honom & sen lekte vi sätta svansen på åsnan liksom. Hilarious. Han bara: "ahhh, ohhh, neeeej", för att sedan försvinna bort igen. Hahaha.

Tror iof att han någonstans i sitt rus uppskattade att vi tvingade i honom.ännubmer alkohol för att sedan leka kvistning. Rn känsla av samhörighet liksom.

En win-win situation.
Citera
2022-08-31, 10:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Är inte den bästa fightern men definitivt inte den sämsta. Truth of today. Den som vet den vet liksom. Tony var namnet.

Men till saken hör att när man attackerar ngn utan förvarning så får man det övertag man behöver & har man lite kraft i sitt slag eller spark så är det klart. Men ibland går det fel & dom slår tillbaka. Blir lite xtra roligt med motstånd. För i slutändan förlorar han. Man ger sig liksom inte på ngn som är ett hot. Man tar den pissluffare man anser vara vek & soft. Inte fegt, bara kul.

Det är moraliskt rätt att misshandla pundare, uteliggare & tiggare. Dessutom är det roligt.
I Malmö kvistade.vi en uteliggare. Han var ktaftigt berusad. Helt okontaktbar. Vi drog av byxorna på honom & sen lekte vi sätta svansen på åsnan liksom. Hilarious. Han bara: "ahhh, ohhh, neeeej", för att sedan försvinna bort igen. Hahaha.

Tror iof att han någonstans i sitt rus uppskattade att vi tvingade i honom.ännubmer alkohol för att sedan leka kvistning. Rn känsla av samhörighet liksom.

En win-win situation.

Vad fan är det för fel på dig och TS, sjuka jävla människor som inte bör leva på denna jord.
Citera
2022-08-31, 10:48
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Vad fan är det för fel på dig och TS, sjuka jävla människor som inte bör leva på denna jord.

Så när du upptäcker en dammråtta hemma hos dig så låter du den ligga. Är det skit i toastolen så låter du det alltså vara kvar?

Vad fan är det för fel på dig?

Själv städar jag bort dammråttan. Själv spolar jag bort skiten. Själv så sanerar jag även smutset på gatan.

Gör bara vad vilken kommunalanställd jävla städare borde gjort för länge sedan. Dvs städar bort smutset på gatan. Om man kan ha lite roligt samtidigt så är det väl bara bra. Yolo, liksom. Dom har ju ändå satt sig själva i den situation dom är i.
Senast redigerad av Adonis. 2022-08-31 kl. 10:53.
Citera
2022-09-04, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baronvondumhufvud
En riktig psykopat hade inte startat en tråd om det utan bara fortsatt jobba.

Aha så du menar att helt oprovocerat sparka en hemlös snubbe och sedan starta en tråd om att man gjort det är ett motbevis på att personen inte är psykopat?
Citera
2022-09-04, 16:50
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Låter som din påhittade historia är inspirerad av filmen American Psycho.
Eller av Brett Easton Ellis bok American Psycho som filmen är inspirerad av.
Citera
2022-09-04, 17:52
Medlem
baronvondumhufvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
Aha så du menar att helt oprovocerat sparka en hemlös snubbe och sedan starta en tråd om att man gjort det är ett motbevis på att personen inte är psykopat?

Ja det menar jag.
Citera
2022-09-04, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baronvondumhufvud
Ja det menar jag.

Det var kanske den dummaste bedömningen av vad som klassas som psykopat och inte jag någonsin hört.
Citera
2022-09-17, 18:20
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Alltså jag menar tror ni att en hemlös kille anmäler eller så? Det har inte hänt nåt än iallafall.
Citera
2022-09-17, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Så när du upptäcker en dammråtta hemma hos dig så låter du den ligga. Är det skit i toastolen så låter du det alltså vara kvar?

Vad fan är det för fel på dig?

Själv städar jag bort dammråttan. Själv spolar jag bort skiten. Själv så sanerar jag även smutset på gatan.

Gör bara vad vilken kommunalanställd jävla städare borde gjort för länge sedan. Dvs städar bort smutset på gatan. Om man kan ha lite roligt samtidigt så är det väl bara bra. Yolo, liksom. Dom har ju ändå satt sig själva i den situation dom är i.
Så om någon tycker att du är smuts, så har de rätt att döda dig?
Citera
2022-09-18, 08:25
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Så om någon tycker att du är smuts, så har de rätt att döda dig?

Nu ska du bara.ta & hålla käften stängd, din jävla sosse. Skräp måste städas bort. Det handlar inte om.vad.jag tycker är skräp, det handlar om vad som ÄR skräp.

En tiggare, utan arbete & ofta med påhittad skada, är skräp & kan definieras som smuts då de inte tillför samhället ngt. Kan en kvinna idebtifiera sig som man & vice verse så kan väl en tiggare etc identifieras som smuts?

Samma gäller de svenska uteliggare som väljer sprit & narkotika framför arbete & daglig rutin. Dom.är oxå smuts. Det är dom i både dina & mina ögon liksom. Skillnaden är att jag erkänner vad dom är. Så PANG! Självklart förtjänar dom en spark eller 2 liksom.

Release the beast, baby! No fkn mercy! Go all the way, bro!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in