2022-09-04, 22:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur mycket får personerna veta innan? Låter lite märkligt att de inte skulle få någon vetskap i förväg. Renée försöker vara en ny Lasse Holmqvist eller Hagge Geigert. Allt TV4 gör blir bara parodi och pinsamt. Som avsnittet med Lena PH där hela böglobbyn är på plats, inkl. Wahlgrens såklart.
Ganska märkligt att Jonas får inleda med ett apkonst-nummer från sin 346:e scenshow och därmed promota sig själv, skulle Lena trott att hon köpt biljett till hans show?

I slutet övergår Lena från att vara gäst till att bli artist och medverka i sången, skulle det i inte vara riggat?
Citera
2022-09-04, 22:50
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tittar du nu då haha! jag heter Lena å jag tänker inte va tyst

Visste du att Reene och Lena är lika gamla, Reene ser väl ändå lite mindre rynkig ut, eller vad tycker du?

Nej det var väl inget vidare va. Jag stör mig på att de ska sitta sådär pösigt onanerande i soffan och kåta upp sig själva av sin egen berömmelse och andras lovord.

Det som visades visste vi ju redan, det var väl förmodligen en härlig kväll för Lena som får hotell betalt och skön utgång efter programmet med sina kolleger men vad fick vi ut av det?
Citera
2022-09-05, 00:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Nej det var väl inget vidare va. Jag stör mig på att de ska sitta sådär pösigt onanerande i soffan och kåta upp sig själva av sin egen berömmelse och andras lovord.

Det som visades visste vi ju redan, det var väl förmodligen en härlig kväll för Lena som får hotell betalt och skön utgång efter programmet med sina kolleger men vad fick vi ut av det?
En exalterad varm känsla i kroppen ska vi få

Varför inte bara fortsätta med ny säsong av Klassfesten, skillnaden är ju marginell och Klassfesten var roligare
Citera
2022-09-05, 00:46
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
En exalterad varm känsla i kroppen ska vi få

Varför inte bara fortsätta med ny säsong av Klassfesten, skillnaden är ju marginell och Klassfesten var roligare

Ja detta är ju typ som Secret Song, bara inbördes beundran.

Pernilla Wahlgren hade dock kunnat funka som huvudgäst, hon är inte så självbelåten och har dessutom bra självdistans med humor till sig själv.
Citera
2022-09-05, 10:34
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Såg inte programmet igår, då jag är ointresserad av Lena Philipsson. Såg lite i början och den vidriga Jonas Gardell började sjunga, då bytte jag kanal.
Citera
2022-09-05, 16:37
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:

Pernilla Wahlgren hade dock kunnat funka som huvudgäst, hon är inte så självbelåten och har dessutom bra självdistans med humor till sig själv.

Svenska folket är tydligen så intresserade av kändisar och deras storys och så länge folk tittar kommer liknande fortsätta sändas. Man har hört alla livsöden och berättelser redan om och om igen i alla program på alla kanaler. Kändisar som älta sina liv, problem och karriärer till leda i utbyte mot pengar, smuts!
Citera
2022-09-05, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Såg inte programmet igår, då jag är ointresserad av Lena Philipsson. Såg lite i början och den vidriga Jonas Gardell började sjunga, då bytte jag kanal.

Då missade du både Christer Lindarw och Oscar Zia...
Citera
2022-09-05, 17:13
Medlem
En sedan länge utsliten programidé med en lika utsliten programledare. Jag ser gärna Lena Ph, men då i något annat sammanhang.
Citera
2022-09-05, 17:24
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
En sedan länge utsliten programidé med en lika utsliten programledare. Jag ser gärna Lena Ph, men då i något annat sammanhang.

Lenas utslitna livsberättelse har man också sett och hört i flera sammanhang, som "Så mycket bättre", "Sommar i P1", "Hellenius hörna", "Carina Bergfeldt", "Gokväll" o s.v.

Tröttnar de aldrig på sig själva?
Citera
2022-09-05, 20:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:

Men är precis lika uttjatat som dom 2 vi sätt i detta program, och har redan varit i Kanal5's kortlivande Här är ditt liv dessutom
Citera
2022-09-06, 07:20
Medlem
TV4:s program är verkligen totalt slätstrukna och ointressanta.

Skitkanal.
Citera
2022-09-06, 12:09
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
TV4:s program är verkligen totalt slätstrukna och ointressanta.

Skitkanal.

Ja, och för mycket kommersiellt över det hela och massa influensers, bögar, uppkomlingar och inbördes beundran. Sedan är Renée en uttjatad programledare, som så många andra på TV4, liksom huvudpersonen programmet ska handla om. Renée passar inte i mitt tycke för denna typen av program. TV4 efterapar andra kanaler i allt, men deras kopior blir bara bleka och slätstrukna.

Programmet verkar populärt på TV4's Facebooksida, men alla vet ju att de censurerar alla som framför kritik. Precis som "Secret song", så blev detta program ett totalt magplask. Dessutom är det förinspelat, vilket gör det ännu tråkigare.

Är TV4 desperata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in