2022-08-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Hellre dom än araber som är Sveriges största problem. Sen finns det alltid lite fläckar här och var.
Nåja, allt handlar om antal. Finns 200 miljoner muslimer i indien, pakistanier är ju garanterat muslimer. Zigenare är problem även i ganska små numerärer, pakisar är av minst samma dignitet..
https://www.google.com/amp/s/www.bbc...e-51467518.amp
Så där har det sett ut i var och varannan halvstor engelsk stad..
Citera
2022-08-27, 22:37
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Vem ska då köra ut din kebab för en svältlön?
Det är väl rimligt extra jobb för myndiga studenter?
Citera
2022-08-28, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
Svenska ungdomar är för bortskämda för det.
Citera
2022-08-28, 14:06
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Det anser inga andra länder, studentvisa är till för studier, så att inte en student tar en svensks jobb. Särskilt inte om det är svart betalt. I det här fallet extra besvärligt eftersom Migrationsverket har visat att de inte ens studerar utan bara är här för att ta ditt jobb genom att bjuda under i lön.

Påminner om att det föds fler indier på ett år än det bor människor i hela Sverige. Extrapolera från det.
Citera
2022-08-28, 14:08
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Svenska ungdomar är inte alls för bortskända och t.ex min egen son lyfter diskmaskiner hela sommaren. Problemet är att man tjänar 25 kr i timmer att jobba åt foodora men han vill ha en riktig lön. Ingen svensk jobbar åt internet-slavfirmorna, gissa varför.
Citera
2022-08-28, 14:23
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Vem ska då köra ut din kebab för en svältlön?
Jag hatar kebab och hämtar min mat själv. Men du får väl betala lite mer när du sitter hemma och får kebab-cravings. Då kommer svenska studenter och levererar.
Citera
2022-08-28, 14:24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

ingen vettig vill jobba för den slavlönen och stressen det jobbet innebär.
Citera
2022-08-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
De enda som är osmakliga är sådana som du som försöker hindra debatt och ordning och reda! Fusket med studentvisum; https://www.expressen.se/ledare/anna...rona-bytas-ut/

Varför ljuger kärringen? Det var Reinfeldt som införde systemet med att högskolan skulle "internationaliseras". Det var Alliansen som tyckte att det var en jättebra idé att släppa in en massa desperata Pakis och Indier och det är C som i dagsläget blockerar alla åtstramningar.
Citera
2022-08-28, 15:33
Medlem
Urinterapeuts avatar
I huvudstaden ser man dem kuska runt på gamla skitiga mopeder som jag gissar är stulna från början. Överallt ser man dessa pakis som levererar mat. Min undran är var alla bor?
Citera
2022-08-28, 16:03
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det anser inga andra länder, studentvisa är till för studier, så att inte en student tar en svensks jobb. Särskilt inte om det är svart betalt. I det här fallet extra besvärligt eftersom Migrationsverket har visat att de inte ens studerar utan bara är här för att ta ditt jobb genom att bjuda under i lön.

Påminner om att det föds fler indier på ett år än det bor människor i hela Sverige. Extrapolera från det.
Jag menade faktiskt inhemska studenter.
Citera
2022-08-28, 16:05
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Jag menade faktiskt inhemska studenter.
I en tråd som handlar om falska studenter från Pakistan. OK.
Citera
2022-08-28, 16:06
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
I huvudstaden ser man dem kuska runt på gamla skitiga mopeder som jag gissar är stulna från början. Överallt ser man dessa pakis som levererar mat. Min undran är var alla bor?
De är vana att bo trångt. Någon airbnb där 20 pakis delar på en villa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in