2022-08-27, 17:54
Avslutad
Två turkar och en trött Lasse i studion. Inget vidare.
2022-08-27, 17:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Märkligt. Haaland är skandinav. Finns väl Inga nordmän i Liverpool.

Varför skriver du inget om Brentford? 6 danskar i dagens trupp + dansk manager. Märkligt.
Medlem
Grabbar, det kan vara det mest chockerande jag sett. Att man med en man mer, inte en gång men två gånger hamnar i underläge.. hade jag varit ägare hade enkom det varit fog för avskedan...

Johnny Evans håller ej måttet, att han spelar beror tyvärr på rasistiska strukturer som är djuplodade i det engelska sysstemet. Istället för att ta någon nigerian som är 100 ggr bättre än den vite Evans insisterar man med honom trots att han bevisligen inte håller måttet..
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Två turkar och en trött Lasse i studion. Inget vidare.
Lite klyfta på henne dock
2022-08-27, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Varför skriver du inget om Brentford? 6 danskar i dagens trupp + dansk manager. Märkligt.

Jag skiter väl i Brentford. Haaland är ligans mest intressanta spelare.
2022-08-27, 17:58
Medlem
Neroxxs avatar
Synd att inte CP kunde hålla i sin ledning, men city är starka. Nu får mqn hoppas på att Fulham kan ta poäng ikväll.
2022-08-27, 17:58
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Enl dig ja. Vi andra kanske inte bryr oss märkbart ?
2022-08-27, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Enl dig ja. Vi andra kanske inte bryr oss märkbart ?

Kanske det.
2022-08-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Grabbar, det kan vara det mest chockerande jag sett. Att man med en man mer, inte en gång men två gånger hamnar i underläge.. hade jag varit ägare hade enkom det varit fog för avskedan...
Blir så när managern har tappat omklädningsrummet.
2022-08-27, 18:03
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Legendariskt försvar sista kvarten där sögs man tillbaka det gamla Chelsea under Mourinho. Extra skönt att fixa 3 poäng med 10 man.

Dock har vi mycket att jobba på för att inte riskera att bli förnedrade av topplagen, byt formation 3-4-2-1 ser kanske sexigt ut på pappret men inte när man ej har spelarmaterialet och inga kompetenta forwards. Conte körde stenhårt på samma sak säsong 2 17/18 och blev sparkad.

COYB!
2022-08-27, 18:05
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Legendariskt försvar sista kvarten där sögs man tillbaka det gamla Chelsea under Mourinho. Extra skönt att fixa 3 poäng med 10 man.

Dock har vi mycket att jobba på för att inte riskera att bli förnedrade av topplagen, byt formation 3-4-2-1 ser kanske sexigt ut på pappret men inte när man ej har spelarmaterialet och inga kompetenta forwards. Conte körde stenhårt på samma sak säsong 2 17/18 och blev sparkad.

COYB!

Vad säger du om Sterling då? Är han drömmen eller?
2022-08-27, 18:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Ändå anförde du Hålands nordiskhet som ett skäl att vara intresserad av City.

Vi som följer Liverpool kollade deras match och kommenterar således den matchen. Har väldigt lite att säga om City annat än att det är anmärkningsvärt att de hamnar i 0-2 hemma mot Palace utan Zaha. Får kolla vändningen via höjdpunkter senare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in