Legendariskt försvar sista kvarten där sögs man tillbaka det gamla Chelsea under Mourinho. Extra skönt att fixa 3 poäng med 10 man.
Dock har vi mycket att jobba på för att inte riskera att bli förnedrade av topplagen, byt formation 3-4-2-1 ser kanske sexigt ut på pappret men inte när man ej har spelarmaterialet och inga kompetenta forwards. Conte körde stenhårt på samma sak säsong 2 17/18 och blev sparkad.
COYB!