2006-07-04, 07:15
Medlem
Vart har den underbara drycken Shio tagit vägen? Den brukade säljas lite här o där förut, har inte sett den nu på säkert två år . Vet någon var den finns, så kanske man kan köpa upp ett lager.

Tack
Citera
2006-07-04, 11:04
Medlem
Det undrar jag också. Tror det var mer än 2 år sen jag såg den. Gillade framförallt den med grape-smak. Så den vill jag ha mer av...

... å fred på jor'n
Citera
2006-07-04, 11:54
Medlem
Vi får hoppas att nån kanske vet vart det finns, kanske beställa.
Citera
2006-07-04, 12:12
Bannlyst
Shio Peach!! Så jekla god!

Ja vart har de tagit vägen..... Sist jag såg någon, var nog iofs kanske inte 2 år sen men, det var iaf på en Preemmack där jag bodde förrut. Får ta en tur förbi och se om de fortfarande säljer dessa.
Citera
2006-07-04, 12:33
Medlem
Deannas avatar
Den tillverkas väl inte längre? Carlsberg har i alla fall tagit bort den ur sitt produktsortement. Den verkar tagist ur produktion 2004.
Synd tycker jag, jag menar om Shio skulle lanseras som läsken med mindre socker idag skulle den nog fått större genomslag i dagens sockerfobiska samhälle.
Shio var fantastiskt, den enda läsken mina föräldrar någonsinn tyckt om. Shio äpple/lime var bäst!
Citera
2006-07-04, 13:26
Medlem
Shio!, kommer ihåg den, visst smakade det som en blandning av mineralvatten och läsk? Tråkigt om den försvunnit
Citera
2006-07-04, 14:25
Medlem
Ockelbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzifer
Shio!, kommer ihåg den, visst smakade det som en blandning av mineralvatten och läsk? Tråkigt om den försvunnit

Jo det stämmer, riktigt god va den.
Citera
2006-07-04, 14:33
Medlem
Badios avatar
Den försvann 2004 när jag jobbade för Carlsberg. Den såldes för lite helt enkelt.
Själv tycker jag oxå den var grymt god. Vanlig läsk går inte att dricka för sött
De hade vattnet Active Nouvea med fruktsocker i som smakade fint men den la de ner i våras på 1.5 L = Hata Carlsberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in